Հավաքը ոչ միայն ընթացքի մեջ է, հավաքը թափ է առնում, մտնում իր պատրաստության ավագ շաբաթը։ Ապրիլի 25-30-ը արդեն մեր աշխատանքների կոնկրետացման, հրապարակումների ժամանակն է։

  1. Յուրաքանչյուր սեբաստացի ուսուցիչ, սովորող, խումբ, ընտանիք այս փուլում խմբագիր-հրատարակիչ է, որը.
  • որպես հեղինակ՝ իր բլոգում հրապարակում է հավաքից հավաք իր անհատական, խմբային գործունեության արդյունքների հաշվետվությունը,
  • որպես խմբագիր, թարգմանիչ, խորհրդատու, գրախոս՝ մասնակցում գործընկերների-ընկերների ստեղծած նյութերի հրապարակմանը։
  1. Դպրոցների, ուսումնական կենտրոնների, մասնախմբերի, նախագծերի ղեկավարները փաթեթով հրապարակում են 2016թ. իրականացվող ուսումնական նախագծերը՝ իրենց նկարագրություններով, անհրաժեշտ նյութերով ու նախապատրաստական աշխատանքով, գծագրերով, աշխատակարգով.
  • կանաչապատման-բարեկարգման-նյութական միջավայրի բարելավման.
  • կրթական փոխանակումների, հանրակրթական կամուրջների
  • ամառային նախագծերի, ճամբարների
  • ինքնասպասարկման-ինքնաջակցման-պահպանության-գործարկման
  • քաղաքացիական կրթության այլ նախագծեր։

Հավաքի ավարտին ունենանք 2016-2017 ուստարվա ուսումնական նախագծերի, խնդիրների ժողովածու, ժողովածուի նախագիծը։

  1. Մայիսի 2-5-ին ներկայացնում ենք հեղինակային կրթական ծրագրերը 2016-2017 ուստարում՝ բովանդակության (ուսումնական պլանների), միջավայրի, կազմակերպման փոփոխությունները գործողության մեջ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Բարի մեկնարկ մեր սեբաստացի ճամբարներին

Պարտավոր էի և անցա կրթահամալիրի բոլոր դպրոցներով, քոլեջով։ Արձանագրում եմ, որ ինչպես հաղորդել էր կրթահամալիրի տնօրենի գրասենյակը, 2017թ. հունվարի 7-ից ամբողջ ծավալով ջեռուցվում են կրթահամալիրի բոլոր դպրոցական շենքերը, մաքրվել են

Ապրիլմեկյան սուրհանդակ

Ապրիլի 1-ին վերսկսվում են գարնանային արձակուրդով, ուսումնական ճամբարներով ընդհատված ուսումնական պարապմունքները։ Մեր ուսումնական տնտեսությունը՝ շենք-շինությունները՝ իրենց սրահներով-կաբինետներով, փակ լողավազանը, բակ-պարտեզները, Ագարակը, խնամքով-մանրամասնությամբ պետք է պատրաստել ապրիլմեկով սկսվող նախագծային շաբաթին։ Մարտի

Միջավայր. փոխազդեցություններ. շարունակականություն

Գրիգոր Խաչատրյանը հիմա կրթահամալիրի մանկավարժության լաբորատորիայում է, կրթական միջավայրի մասնագետ դիզայները։ Կրթահամալիրի գեղարվեստ-արհեստների ուսումնական կենտրոնը ղեկավարում է Կարինե Մացակյանը։ Կրթահամալիրի դպրոցներում աշխատում են կերպարվեստի-դիզայնի տեխնոլոգ ուսուցիչներ։ Միջավայրի ձևավորման ծրագրով վերապատրաստում-մասնագիտական ուսուցում