Սեբաստացիներ, բոլոր տարիքների.

2016թ. փետրվարի 1-ին ֆիզիկական միջավայրում վերսկսվում են բնականոն ուսումնական պարապմունքներն ամբողջ կրթահամալիրում, բոլոր կրթական ծրագրերի ողջ ծավալով` սկսած 2-4 տարեկանների խմբերից, այդ թվում` նաև երկարօրյա ուսուցում, ընտրությամբ և լրացուցիչ ուսուցման պարապմունքներ: Դպրոցների, քոլեջի ղեկավարները ապահովում են սահմանված ջերմաստիճանը կաբինետներում, ուսումնական պարապմունքների համար որոշված սրահներում, արվեստանոցներում, լաբորատորիաներում: Հրապարակում եմ ուսումնական պարապմունքների միասնական ժամատախտակը,  սովորողների փոխադրման միասնական երթուղիները, փետրվարի ուսումնական օրացույցը` իր ստուգատեսներով, ձմեռային ճամփորդություններով, հանրապետական առարկայական օլիմպիադաներով….

mskh.am-ի ենթակայքերում հրապարակված են նախադպրոցական և երկարօրյա ուսուցման խմբերի` փետրվարի 1-12-ի ճաշացուցակները, 2015-2016 ուսումնական տարվա 2-րդ կիսամյակի դասացուցակները`

Փետրվարի 1-ին, ժամը 18.00, ավարտված կլինի հեռավար-առցանց ուսուցման արդյունքների, 2015-2016 ուստարվա առաջին կիսամյակի ամփոփումը, որ դպրոցների ղեկավարները սահմանված կարգով կհրապարակեն, դասավանդողների, սովորողների բլոգներում, կայքում և ենթակայքերում սահմանված կարգով կհրապարակվեն հաշվետվությունները:

Բոլորին բարի ուսումնական շաբաթ, որը կավարտվի տոնական-ստուգատեսների մեկնարկի «Ղափամայով»: Առջևում փետրվարյան հանրակրթական ստուգատեսներն են` իրենց բազում անվանակարգերով և մրցանակներով…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

22. 06. 2014թ.

Արցախ-Հայաստան. միասնական գործել, միասին քննարկել ու լուծել իրական խնդիրներ, միշտ պատանեկան անկեղծությամբ և ոգևորությամբ: Ստեղծողի մոբիլ դպրոցը` իր հանրակրթությամբ, նրա սովորողով, ուսուցչով ու ծնողով՝ փաստացի, կոնկրետ ու կարևոր մասնակցություն կունենա

Դդմատոնի ուսումնական շաբաթ ու ծիսական-ստուգատեսային Ղափամա կրթահամալիրում

Կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով փետրվարի 10-ին ստուգատեսային մեր ավանդական տոնն է, փետրվարի 11-ին՝ Բուն Բարեկենդան տոնը Հայաստանով մեկ։ Սա միանգամից ծիսական է դարձնում եկող շաբաթը՝ փետրվարի 5-10-ը, տոնի ավագ շաբաթ։ Այս

Ջուր, խնամք, կոնկրետություն, հիացմունքի արժանի Սեբաստացի արգարակ

Ես այսօր խնդիր եմ դրել կրթահամալիրի համապատասխան ծառայության առաջ (պատասխանատուներ՝ Հրաչյա Առաքելյան, Գևորգ Ստեփանյան, Էդուարդ Գավարյան) մշակել ու կարճ ժամանակում ներդնել Մայր դպրոցի, Դպրոց-պարտեզի, Նոր դպրոցի, Գեղարվեստի ու Քոլեջի բոլոր տիպի