[embedplusvideo height=”283″ width=”450″ editlink=”http://bit.ly/1RsOR71″ standard=”http://www.youtube.com/v/eQfiDwf46U8?fs=1″ vars=”ytid=eQfiDwf46U8&width=450&height=283&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep9780″ /]
[embedplusvideo height=”283″ width=”450″ editlink=”http://bit.ly/1RsOR71″ standard=”http://www.youtube.com/v/eQfiDwf46U8?fs=1″ vars=”ytid=eQfiDwf46U8&width=450&height=283&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep9780″ /]
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը, Tert.am-ի հետ զրույցում անդրադառնալով կրթական ոլորտի բարեփոխումների անհրաժեշտությանը, ասաց, որ մասնավորապես հանրակրթության հարցում Հայաստանը ստիպված էր ընտրություն կատարել «քննական կենտրոնի» և «կյանքի դպրոցի» միջև:
«Հայկական ժամանակ» 10.10.2006թ. «Ավա՜ղ, մենք «պարզունակ» ժողովուրդ ենք»,- մահից առաջ պոկվել է Ստեփան Զորյանի սրտից: Զորյանը, թվում է, լավ էր ուսումնասիրել իր պատմվածքների հերոսին՝ մեր խալխին: Քաղաքական մի՞տք, քաղաքական մտածողությո՞ւն էս