Կրթությունը մեր իրականության մեջ ծառայություն է իրականացում` առանց պատվիրատուի, չես հասկանում՝ ում է ուղղված, մինչդեռ պետք է կոնկրետ հերոս ու կոնկրետ պատվիրատու ունենա: Հերոսը երեխան է, իսկ տեսադաշտում երեխայի ապրած ժամանակը պետք է լինի, և պարտադիր չէ, որ այն համապատասխանի ծնողների պատկերացումներին: Կրթությունը պետք է համաքայլ քայլի ժամանակի հետ: Ֆորմալ կրթությունը զերծ է սրանից: Միշտ ուշացած, միշտ ժամանակավրեպ ու թսթըս լինելն է, որ փչացնող ազդեցություն ունի:
«Թարմ ուղեղով» հաղորդաշարի հյուրն է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը:

[embedplusvideo height=”283″ width=”450″ editlink=”http://bit.ly/1RsOR71″ standard=”http://www.youtube.com/v/eQfiDwf46U8?fs=1″ vars=”ytid=eQfiDwf46U8&width=450&height=283&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep9780″ /]

Աղբյուրը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

«Ստեղծագործական Հայաստան-2017». Հայաստանն ունի փրկության երեք ուղի՝ կրթվել, կրթվել, կրթվել (Դ գլուխ)

«Ստեղծագործական Հայաստան» նախագիծն այսօր խոսում է, թերևս ամենաարժեքավորի՝ կրթության և գիտության մասին: 

Հանուն ստատուս քվոյի

«Իմ քաղաքական իդեալիզմն ու երևակայությունը տեսել են չեզոք Հայաստան` Շվեյցարիայի տիպի: Ավաղ»,- 168.am-ի հետ զրույցում ասել է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը` խոսելով Մաքսային միությանն անդամակցելու մասին Սերժ Սարգսյանի