Գրիգոր Խաչատրյանը հիմա կրթահամալիրի մանկավարժության լաբորատորիայում է, կրթական միջավայրի մասնագետ դիզայները։ Կրթահամալիրի գեղարվեստ-արհեստների ուսումնական կենտրոնը ղեկավարում է Կարինե Մացակյանը։ Կրթահամալիրի դպրոցներում աշխատում են կերպարվեստի-դիզայնի տեխնոլոգ ուսուցիչներ։ Միջավայրի ձևավորման ծրագրով վերապատրաստում-մասնագիտական ուսուցում են անցել կրթահամալիրի մեծ թվով դասավանդողներ։

Կրթահամալիրում իրականացվում է «Միջավայր. փոխազդեցություններ. շարունակականություն» ուսումնական նախագիծը, որը ամենաընդգրկունն է՝ և՛ սովորողների, և՛ ուսուցիչների, և՛ աշխատանքի ծավալի առումով։ Ավելի ու ավելի մեծ թվով ծնողներ-մասնագետներ ներգրավվում են այս նախագծում։ Այսպիսով՝ միջավայրի շարունակական լավացումը ուսումնական նախագիծ է, որի մասնակիցները այդ միջավայրի կոնկրետ-անմիջական շահառուներն են՝ որպես նախաձեռնողներ և իրականացնողներ։ Պատվերը՝ որպես աշխատանք, որում օգտագործվում են սովորողների և աշխատողների ժամանակը, նյութական միջոցներ, տալիս է կրթահամալիրի տնօրենը՝ դպրոցների, ուսումնական կենտրոնների ղեկավարների հայտով։

Մենք խոսում ենք կրթական միջավայրի մասին, որն ուղիղ ազդում է յուրաքանչյուրիս վրա ու անընդհատ։ Չի կարող այդ ուսումնական նախագիծը սահմանված կարգով քննարկված-հաստատված չլինել։ Չի կարող ձևավորման նախագիծը մեկ մարդու անհատական որոշումը լինել, անգամ եթե այն մեկ մարդու աշխատանք է։ Այստեղից էլ՝ հրապարակայնությունը, քննարկման մինչև վերջ բաց ու մինչև վերջ հանդուրժող ռեժիմը, նախագծի իրականանացման բոլոր փուլերում՝ սկսած նախաձեռնությունից, մինչև մշակման և իրականացման ավարտը։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Աշխատանքային շաբաթ օրվա ասելիք-լսելիքը

Նախագծային ճամբարի 2-րդ շաբաթը կրթահամալիրում Կրթահամալիրի դպրոց-ճամբարի՝ հունվարի 16-ի, 17-ի, 18-ի, 19-ի, 20-ի աշխատանքային ծրագիրը-աշխատակարգը, նախագծային խմբերի, ջոկատների օրվա անելիքը խնդրում եմ համապատասխանեցնել այս բովանդակությանը. դպրոցի գիտագործնական հավաք. մյուս բոլոր դպրոցների

Տեսանելի-լսելի-ընկալելի դարձնենք մեր ուսումնական աշխատանքը

Կարդացեք, փոխանցեք մյուսներին, տարածեք։ Սեբաստացիներ բոլոր տարիքների, սեբաստացիական հունվարն ավարտվում է՝ իր ուսումնական-ստուգատեսային ճամբարներով։ Փետրվարի 1-ը, 2-ը այդ շրջանի ամփոփման, նախագծային ուսուցման արդյունքների, ուրախության, հավեսի ներկայացման օրեր են կրթահամալիրում ու

Նախագծային հավաք՝ աշխատանքային երգ-պարով

Սեբաստացիներ բոլոր տարիքների, որտեղ որ եք. Մենք արդեն հայտարարել ենք, որ ապրիլի 9-ին գլխավորապես կենտրոնանալու ենք «Կրթական պարտեզ արվարձանում» նախագծի վրա, ներկայացնելու ենք և՛ խորհրդային անցյալից մեզ ուղեկցող ձևական շաբաթօրյակի մեր