Գրիգոր Խաչատրյանը հիմա կրթահամալիրի մանկավարժության լաբորատորիայում է, կրթական միջավայրի մասնագետ դիզայները։ Կրթահամալիրի գեղարվեստ-արհեստների ուսումնական կենտրոնը ղեկավարում է Կարինե Մացակյանը։ Կրթահամալիրի դպրոցներում աշխատում են կերպարվեստի-դիզայնի տեխնոլոգ ուսուցիչներ։ Միջավայրի ձևավորման ծրագրով վերապատրաստում-մասնագիտական ուսուցում են անցել կրթահամալիրի մեծ թվով դասավանդողներ։

Կրթահամալիրում իրականացվում է «Միջավայր. փոխազդեցություններ. շարունակականություն» ուսումնական նախագիծը, որը ամենաընդգրկունն է՝ և՛ սովորողների, և՛ ուսուցիչների, և՛ աշխատանքի ծավալի առումով։ Ավելի ու ավելի մեծ թվով ծնողներ-մասնագետներ ներգրավվում են այս նախագծում։ Այսպիսով՝ միջավայրի շարունակական լավացումը ուսումնական նախագիծ է, որի մասնակիցները այդ միջավայրի կոնկրետ-անմիջական շահառուներն են՝ որպես նախաձեռնողներ և իրականացնողներ։ Պատվերը՝ որպես աշխատանք, որում օգտագործվում են սովորողների և աշխատողների ժամանակը, նյութական միջոցներ, տալիս է կրթահամալիրի տնօրենը՝ դպրոցների, ուսումնական կենտրոնների ղեկավարների հայտով։

Մենք խոսում ենք կրթական միջավայրի մասին, որն ուղիղ ազդում է յուրաքանչյուրիս վրա ու անընդհատ։ Չի կարող այդ ուսումնական նախագիծը սահմանված կարգով քննարկված-հաստատված չլինել։ Չի կարող ձևավորման նախագիծը մեկ մարդու անհատական որոշումը լինել, անգամ եթե այն մեկ մարդու աշխատանք է։ Այստեղից էլ՝ հրապարակայնությունը, քննարկման մինչև վերջ բաց ու մինչև վերջ հանդուրժող ռեժիմը, նախագծի իրականանացման բոլոր փուլերում՝ սկսած նախաձեռնությունից, մինչև մշակման և իրականացման ավարտը։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Մեր գեղագիտության մանկավարժությունը-մանկավարժության գեղագիտությունը

Սեբաստացիներ՝ բոլոր տարիքների, որտեղ և եք. Մայիսի 21-ի «Գեղարվեստը կրթահամալիրում»  նախագիծը լավ հարթակ է ոչ միայն մեր հեղինակային կրթական ծրագրերը, մեր գեղագիտության մանկավարժությունը-մանկավարժության գեղագիտությունը ներկայացնելու, այլ նաև մեր կազմակերպումը՝ համախմբվածությունը,

Փոփոխություն նոյեմբերի օրացույցում

Մեր «Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» քաղաքացիական նախաձեռնության համակարգող, քոլեջի աշխատանքային ջոկատի ղեկավար Անահիտ Մելքոնյանը վերադարձել է կրթահամալիրի ուսուցիչների խմբի հետ պատմական հայրենիք ուխտագնացությունից, հասցրել է ծանոթանալ աշխատանքների ընթացքին, անմիջապես-ամբողջությամբ ներգրավվել

Հանրապետության օրվա սուրհանդակ

Այսպիսով, ինչպես երեկ տոնախմբության ժամանակ հրապարակեցի, մայիսի 30-ին 9։00, մեկնարկում են ամառային ուսումնական ճամբարները կրթահամալիրի դպրոցներում՝ առանց տարիքային, աշխարհագրական, դպրոցական սահմանափակման, առանց լեզվական-ազգային-պետական սահմանների, միասին ապրելու, լողալու և հեծանիվ քշելու,