Դավիթ Բլեյանը նման է զեբրի՝ վագրաձիու… Կհարցնե՞ք՝ ինչո՞վ… Զեբրի գծերով այս շորն է հագել, մայրիկն էլ շեշտել է.
– Ոնց որ զեբրիկ լինի իմ տղուկը…
Դավիթը թողել է ամեն ինչ (առավոտ է, պիտի ժամանակին գործի-դասի-պարտեզ հասնենք) ու իր գրադարանի գրքերում զեբր է փնտրում… Լավ է, շուտ գտավ…
– Էլ ինչո՞վ եմ ես զեբր… Ի՞նչ է ուտում զեբրը… Որտե՞ղ է ապրում… Ինչպե՞ս է ծնվում… Ո՞վ է պահում զեբրի բալիկին: Զեբրը մարմնի վրա քանի՞ գիծ ունի։

Ա՛յ, Արմինե, ուրիշ շոր չունե՞ր այս տղուկը. դե, հիմա, օրագրի ընթերցող, պատասխանի՛ր, գրիր՝ ամեն ինչ իմանանք զեբրի մասին… Իսկ մենք հիանում-զարմանում ենք մեր զեբրիկով:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Մահվանն ընդդիմանալու մեր բանաձևը

Ուղիղ և խորն են ազդում, խոցում են ինձ չօդափոխված ուսումնական տարածքները՝ թե՛ նախակրթարանների խմբասենյակները, թե՛ տարատարիք սովորողների տարատեսակ կաբինետները… Ինչպե՞ս են դա թույլ տալիս, չի՞ նկատում-հանդուրժո՞ւմ է ներս ու դուրս անող

Երկու մեծ խցանում՝ մի բնակարանում

Դավիթ Բլեյանն Արմինե մայրիկի նոր հեռախոսից չի բաժանվում. գիտի՝ ոնց խաղեր-անիմացիաներ նայի, մուլտեր… – Ա՛յ տղա, Դավի՛թ, հեռախոսս տուր, դա իմ հեռախոսն է, հասկացի… – Սա հեռախոս չի, պլանշետ ա,

Ֆլամինգո հնդկահավի ու անսարք ծորակի մասին

— Ինձ ասեք Դավիթ հնդկահավ, էնքա՜ն վատ բառեր եմ ասել, որ հնդկահավ եմ դարձել… — Ես մայրիկի հնդկահավն եմ, իսկ քույրիկի՝ ֆլամինգոն… Հա, իսկական ֆլամինգո-հնդկահավ, որ արագ հավաքում է մայրիկից