ՕգտագործելովԱրատեսյան եռօրյա ճամբարիհնարավորությունը՝ հասարակագիտական ստուգատեսի շրջանակում մարտի 26-ին Եղեգնաձորի թ. 2 հիմնական դպրոցում ունեցանք բավականին ակտիվ հասարակագիտական քննարկում։ Նյութը«Մերօրյա պատմություն» ուսումնական շարքն էր:

Տպավորված եմԵղեգնաձորցի դպրոցականները կարդացելուսումնասիրել էին տիար Բլեյանի գրերը, խոսում էին հասուն, գրագետ, հստակ ձևակերպումներով՝ ներկայացնելով իրենց կարծիքն ու տեսակետը Աշոտ Բլեյանի հասարակականքաղաքական մոտեցումների վերաբերյալ 

Աղբյուր՝Վարդան Կարապետյանի բլոգ
Տեսանյութը՝Սյուզաննա Սարգսյանի

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ի՞նչ է նշանակում կենդանի, իսկ կենդանացնե՞լ…

Դուք տեսել եք՝ ինչպես է իմ հարգելի Իսրայել վարսավիր ընկերը (պատմել եմ) իր երկու տարեկան տղայի հետ երկա՜ր-կարևոր քայլում, տղան՝ խնամված-զուգված, ինչպես ցուցադրության հարթակի վրա, Իսրայելն էլ՝ ողջ ընթացքում ճառագայթվող

Որպես զբոսաշրջիկ…

Ճիշտ Գաստոնի նման, մեծ զբոսաշրջիկ… Կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի թատերական սրահի 4-5-րդ դասարանցիներին-ուսուցիչներին՝ Հանրակրթական դիջիթեք 2017-ի ղեկավար Հերմինե Անտոնյանի ներկայացման մասնակիցներին, հանկարծ հարցնում եմ (ծանոթ եք իմ ներխուժումներին, ուղիղ եթերով հարցումներին. սա Տիարի

Ինձ նստել չի կարելի, այոˊ, բայց ինձ գործից շեղել էլ չի լինի

Գործն էլ մեզ միավորող, Աստծու ճարտարապետությամբ շինարարական է. մենք Բանգլադեշի մեր աշխարհով, բնակելի մի թաղամասում ստեղծում ենք կրթական պարտեզ, մերը, որպես օրինակ,  պիլոտ, որ, խնդրեմ, դառնա ձերը, որ գործը շարունակվի… նստել