2022թ. օգոստոսի 19, 15։00-16։30։

Կլոր սեղան Արտավանի մանկավարժական ճամբարում։ 

Քննարկումը վարում է Աշոտ Բլեյանը։

Առաջարկներ հարցադրումների ձևով։

  1. Դպրոցը մարզամշակութային գործունեության, հանրային կյանքի կազմակերպիչ՝
    • նախադպրոցական,
    • գրադարանային,
    • ակումբային,
    • ճամբարային,
    • լրացուցիչ կրթության՝ մարզական,  երաժշտական, կերպարվեստի, արհեստների, այլ,
    • հանրային կյանքի կազմակերպում՝ ծեսեր, տոմներ, հայրենագիտական արշավներ
    • անհատի ինքնակրթության
    • մեծահասակների կրթության։
  2. Դպրոցում առկա, տնային, հեռավար ուսուցումը՝ սովորողի ազատ ընտրությամբ եղանակ։ Համակցված ուսուցում։
  3. Փոքրաքանակ դպրոցների ընկերակցություն։
  4. Մի գոտում դպրոցների համակեցություն, կրթական կլաստեր։ Մի գյուղի դպրոցում այլ գյուղերից սովորողների հնարավորություն։ Սովորողների համար կրթության բազմազանության ապահովում։
  5. Կրթական փոխանակումներ։ Ընտանեկան կացարաններ։
  6. Փոքրաքանակ դպրոցում ուսուցման կազմակերպումը՝ որպես մանկավարժական նորարարություն, հեղինակային մանկավարժություն։ Ընթերցարան՝ Մոնտեսորի «Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում», Սելեստեն Ֆրենե «Ֆրանսիական նոր դպրոց»,  «Մանկավարժական ինվարիանտներ», պետական այլընտրանքային՝ հեղինակային կրթական ծրագիր («Դպիր»)։

Բոլորի՝ կառավարության, ԿԳՄՍ նախարարության, մարզպետարանի, համայնքի, դպրոցի, անհատների, ֆոնդի ջանքերն ու միջոցները ուղղված պիտի լինեն այսպիսի՝ գյուղի զարգացման կենտրոն — դպրոց ստեղծելուն՝ որպես խնամված, կանաչ, հարմար, անվտանգ, զարգացնող, գրավիչ, բոլորին հասանելի՝ ներառական միջավայր։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Մեդիաուրբաթ-ամենշաբաթյա համերգը

Խոստացիր, որ կգաս, Բայց երբեք մի արի… Եթե գաս, Ում գալուն սպասեմ… «Սպասող մարդու օրագիր», իրանական ժամանակակից պոեզիա Մեդիաուրբաթ-ամենշաբաթյա համերգին ես ուղիղ մեկ շաբաթ սպասում եմ: Ինձ լավ եմ զգում,

Կրթական կասկադի այգում

Այսպես եղել է միշտ. սովորողի, խմբի նախաձեռնությունը աջակցում է ստանում: Սեբաստացի հետազոտական վարժարանի սովորողներ Վահե Գրիգորյանին, Ալբերտ Մանուկյանին հանդիպեցինք մեր կրթական կասկադի այգում: Զրուզեցինք:

Եթերում, ինչպես երկնքում, կայծակից առաջ-հետո․․․

Կայծակները Լեհաստանում, Մեծ Բրիտանիայում, տեսե՛ք, ինչ մարդկային ողբերգություններ են պատճառում․․․ Ճամփորդելով ուսուցումը` հայրենագիտություն-հայրենաճանաչություն կրթական ծրագիրը մեր հեղինակած, պիտի ճանաչի կայծակը, դրանից պաշտպանվելու անվտանգության հմտություններ փոխանցի․․․ Բարձունքների նվաճման՝ կրթահամալիրի օրացույցով որոշված