Որ հավաստի լինի, որ ես հեծանվի վրա եմ, որ առողջության թերթիկի կարիք էլ չլինի։

Երեկ՝ օրվա վերջին, իրիկունով ես անցա իմ «հարդագողի» ամենօրյա ճամփան, և իմ  ու հեծանվի միջոցով ձեզ հայտնի դարձած հարթակներում դադար առա՝ իմ ապրումները ձեզ փոխանցելու համար։

Գիր է. առանց փոխանցման ի՞նչ արժեք ունի. փոխանցում՝ տեքստով, լուսանկարներով, ուղիղ՝ իմ աչքերով, շշուկներով, ներքին ձայնով…

Ես չգիտեի, որ քնելու եմ մեռելի պես, որ Աստղիկից պրծա, բայց Դավթից չեմ պրծնելու առավոտյան… որ բաց եմ թողնելու Հայկի ավտոբուսը, Դավիթն ինձ չի թողնելու՝ իմ հեծանվին հասնեմ։  Ու Դավթի հետ մեր կարևոր զրույցը որպես ճամփի ընկեր ենք անելու։ Դավիթը ասաց.
— Ամեն ինչ հո չե՞ս պատմելու հայրիկ։
Հայր ու տղա մենք մեր գաղտնիքներն ունենք։ Ու որ ուրիշ տեղ չտանի մեր այս  խորհրդապաշտությունը, ասեմ՝ մեր թեման Աստղիկն էր։ Ի՜նչ լավ է, որ Աստղիկն այսպիսի հասուն, օր օրի հասունացող եղբայր ունի, որ ուղեկցելու է իրեն։

Բարի օր, կրթահամալիր։

Հեծանիվով տունդարձ ճանապարհին՝ կրթահամալիրի տնօրենի օբյեկտիվից:

Ֆոտոխմբագիր՝ Արմինե Թոփչյան
#1573

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Բարի ճանապարհ դեպի Արցախ

Կրթահամալիրի տնօրենի ուղերձը ութօրյա բանակումի՝ «Ասպետ» ռազմամարզական ճամբար մեկնող Ավագ դպրոցի տղաներին։ 

Մարդկայնության ու կենցաղային առևտրի միջև ընտրության մեր ժամանա՞կը…

Ա՜յ քեզ անձրև, ես համարյա դրսում էի գիշերը. մեր տան պատշգամբից այնքա՜ն հնչեղ էր սելավը… Տարերք, որ իմն է… Ես երբեք անձրևանոց-թիկնոց չեմ կրել, անձրևից չեմ պաշտպանվել… Հայաստանում, Երևանում այնքա՜ն

Գրողի՝ գրականությամբ զբաղվելու իրավունքի ժամանակը

Քաղաքական կյանք կոչվածում ես չուզեցի-չկարողացա լինել արքունիքում. անձնական-անհատական պատասխանատվության սուր զգացումն ինձ իմ Նոր ուղով բերեց «լուսանցք». ծափահարեն, ոռնան, սպառնան, կախեն, տանկով գան՝ ես իմ ասելիքով եմ, կամ: Իմը ասելն է,