«Թարմ ուղեղով»՝ Աշոտ Բլեյանի հետ

Հունիսի 4

«Խորհրդային միությունից մնացած «անգիրի դպրոցի» նպատակը եղել է տարբեր միջոցներով (թվանշային, քննական համակարգ) ստիպել յուրացնել, անգիր անել ինչ-որ բան, որը պետական ծրագրով կարևորվում է: Վերջում էլ քեզ տալիս են թղթեր, որոնք խոսում են քո կրթության որակի մասին: Եվ դու դրան հավատում ես», — նշում է այս թողարկման հյուրը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը: Ինչպիսի՞ն պետք է լինի ճիշտ հանրակրթությունը, որքանո՞վ է նոր կառավարության մոտեցումն այս հարցին համոզիչ ու կառուցողական:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=X68Qqbdncss] Հաղորդման ամբողջական տարբերակը հասանելի է այս հղումով, Լրատվական ռադիոյի մուլտիմեդիա հարթակի բաժանորդներին:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Վարկանիշավորման ազգային համակարգը վտանգավոր գործիք է դպրոցների համար. Աշոտ Բլեյան

Կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը հունվարի 18-ին դպրոցների վարկանիշավորման ազգային համակարգի շնորհանդեսի ժամանակ ներկայացրել էր ծրագրի փորձնական արդյունքները՝ նշելով, որ համակարգը նպատակ ունի ոչ թե խրախուսել կամ պատժել, այլ

Ագռավի ձվից` ագռավի ճուտ, ինչպես քուչում՝ քուչի տղա

Հարցազրույցը 1in.am-ում` Եթե փողոցը քաղաքական չէ, ապա քուչա է․ Աշոտ Բլեյան – Պարոն Բլեյան,  Դուք անդրադարձել էիք Բաղրամյան պողոտայում ծավալված շարժմանը՝ նշելով, որ այն յուրաքանչյուրիս պաշտպանության կարիքն ունի, և դրա