Կրթահամալիրի մանկավարժության կենտրոնը հրապարակել է մարտի 13-ի մանկավարժական ակումբի և մարտի 14-ի մանկավարժական դպրոցի ծրագրերը։ Դրանք մեր ուսումնական կյանքի կազմակերպիչ ուսումնական օրացույցի, հեղինակային կրթական ծրագրի 2018-ի բովանդակության արտացոլումն են։

Անհրաժեշտ եմ համարում մի քանի պարզաբանում տալ։

Սովորողների 2018թ. գարնանային արձակուրդը ամենահարմար շրջանն է մեր ամենամյա «Ուսումնական արձակուրդ» նախագծի կոնկրետացման, զարգացման, սովորողների և ուսուցիչների լրացուցիչ կրթության, կրթահամալիր մուտքի ճամբարների համար։ Կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում 1-4-րդ դասարանցիների, 5 տարեկանների համար կրթահամալիր մուտքի ճամբարները և լրացուցիչ կրթության ճամբարները կմեկտեղվեն։ 5-12-րդ դասարանցիների համար ճամբարների առաջարկվող ուղղությունները՝ բնապահպանական, գեղարվեստի-տեխնոլոգիական, «Ճամբար ագարակում», հասարակագիտական, ազգագրական, ընթերցողական-թարգմանական, ՏՏ հոլդինգի, «Ուսումնական Պատարագի», «Բնակիչ-բնակավայր» երևանյան նախագծերի, «Բարեկամություն» մանկավարժական նորարարության, քոլեջի ավարտական նախագծերի, այլ նախագծերի, կներառեն նաև ծիսական, պարտիզապուրակային, մարզական գործունեություն։ Դրանց կարող են մասնակցել նաև մարզերից սովորողներ, որոնք կհյուրընկալվեն կրթահամալիրի կրթական փոխանակումների կացարաններում։ «Բարեկամություն» ճամբարի շրջանակում կարող են լինել նաև կրթական փոխանակումների, գոնե երկու գիշեր-երեք օր տևողությամբ, սովորող-սովորեցնող նախագծով արտագնա նախագծերը։

Կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի մարտի 26-30-ի անհատական պլանը չի կարող չներառել որևէ ճամբարի կազմակերպումը, դրան մասնակցությունը որպես սովորողների խմբի ղեկավար, նախագծային խմբի անդամ։

Ճամբարների գործունեության մասին հայտարարված էր։ Ավելացնում եմ, որ դրանց նախապատրաստումը չի կարող ընդհատվել այս տոնական օրերին, մարտի 12-17-ին։ Մարտի 19-23-ի, ապրիլի 3-7-ի ստուգատեսով նախագծային ուսուցման ստուգատեսով դրանք ամբողջանում են, ամփոփվում-ամբողջացվում են։ Նախագծային ուսուցման ստուգատեսների բովանդակության շրջանակը նույնպես հրապարակված է։

  1. Կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողից ակնկալում եմ.
  • լրացում, առաջարկություն ներկայացվող բովանդակությանը. պետք է այն հնարավոր շուտ հրապարակել-ուղարկել, բերել մանկավարժական ակումբ.
  • գրանցել մասնակցությունը մանկավարժական աշխատողների մարտի 14-ի պարապմունքին.
  • այս օրերին՝ մինչև մարտի 14-ը հրապարակել նախագծային ուսուցման ստուգատեսների, լրացուցիչ կրթության ճամբարներին մասնակցության ուսումնական նախագծերը։
  1. Կրթահամալիրի դպրոցի, մասնախմբի, լաբորատորիայի ղեկավարից պահանջում եմ կարևորել հրապարակված նախագծերից յուրաքանչյուրի մասին Ձեր դիտարկումը։
  2. Դպրոցների ղեկավարները մարտի 19-23-ի նախագծային ուսուցման ստուգատեսի աշխատակարգը պետք է հրապարակեն մարտի 13-ին, մանկավարժական ակումբում, մանկավարժական աշխատողների՝ մարտի 26-30-ի անհատական պլանները՝ մարտի 20-ի վարչական խորհրդում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

«Մեղրաձոր» ճամբարը սպասում է…

Հուլիսի 28-ին Կողբից Մեղրաձորի Այդին կոչվող ճամբարային տարածք տեղափոխվեց մեր արշավախմբային հանդերձանքը. «Մեղրաձոր» ճամբարը 30 վրանային-ներքնակային տեղով խոհանոցով-սանհանգույցով պատրաստ է սեբաստացի ճամբարականներին ընդունելու: Հուլիսի 31-ին՝ ժամը 9.00, Մեդիակենտրոնից ճամբարի 1-ին հերթը

Դեկտեմբերի 26-30

Հաստատում եմ կրթահամալիրում դեկտեմբերի 26-30-ի աշխատակարգը։ 2-4 տարեկանների խմբերի գործունեություն դպրոց-պարտեզներում Ֆլեշմոբներ՝ մաթեմատիկայի, շախմատի Միջին մասնագիտական կրթության ծրագրերով կիսամյակային ստուգարքներ Քոլեջում Պետական ավարտական քննություններ Ավագ դպրոցի 12-րդ դասարաններում Լրացուցիչ կրթության

Աշխատանքային-ճամբարային-փառատոնային

Հարգելի գործընկերներ, օրը լեցուն էր, այնքան ուրախ, ծիսական, հոսող, խոսուն, որ կեցցենք մենք՝ բոլոր հարսանքավորներս։ Շարունակությունը՝ իմ վաղվա գրում։ Խաղաղվեք, անձնային դարձրեք շաբաթ-կիրակին։ Հունիսի 10-ից սկսվում է եռուն աշխատանքային-ճամբարային-փառատոնային շաբաթ։ Մի