Կրթահամալիրի մանկավարժության կենտրոնը հրապարակել է մարտի 13-ի մանկավարժական ակումբի և մարտի 14-ի մանկավարժական դպրոցի ծրագրերը։ Դրանք մեր ուսումնական կյանքի կազմակերպիչ ուսումնական օրացույցի, հեղինակային կրթական ծրագրի 2018-ի բովանդակության արտացոլումն են։

Անհրաժեշտ եմ համարում մի քանի պարզաբանում տալ։

Սովորողների 2018թ. գարնանային արձակուրդը ամենահարմար շրջանն է մեր ամենամյա «Ուսումնական արձակուրդ» նախագծի կոնկրետացման, զարգացման, սովորողների և ուսուցիչների լրացուցիչ կրթության, կրթահամալիր մուտքի ճամբարների համար։ Կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում 1-4-րդ դասարանցիների, 5 տարեկանների համար կրթահամալիր մուտքի ճամբարները և լրացուցիչ կրթության ճամբարները կմեկտեղվեն։ 5-12-րդ դասարանցիների համար ճամբարների առաջարկվող ուղղությունները՝ բնապահպանական, գեղարվեստի-տեխնոլոգիական, «Ճամբար ագարակում», հասարակագիտական, ազգագրական, ընթերցողական-թարգմանական, ՏՏ հոլդինգի, «Ուսումնական Պատարագի», «Բնակիչ-բնակավայր» երևանյան նախագծերի, «Բարեկամություն» մանկավարժական նորարարության, քոլեջի ավարտական նախագծերի, այլ նախագծերի, կներառեն նաև ծիսական, պարտիզապուրակային, մարզական գործունեություն։ Դրանց կարող են մասնակցել նաև մարզերից սովորողներ, որոնք կհյուրընկալվեն կրթահամալիրի կրթական փոխանակումների կացարաններում։ «Բարեկամություն» ճամբարի շրջանակում կարող են լինել նաև կրթական փոխանակումների, գոնե երկու գիշեր-երեք օր տևողությամբ, սովորող-սովորեցնող նախագծով արտագնա նախագծերը։

Կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի մարտի 26-30-ի անհատական պլանը չի կարող չներառել որևէ ճամբարի կազմակերպումը, դրան մասնակցությունը որպես սովորողների խմբի ղեկավար, նախագծային խմբի անդամ։

Ճամբարների գործունեության մասին հայտարարված էր։ Ավելացնում եմ, որ դրանց նախապատրաստումը չի կարող ընդհատվել այս տոնական օրերին, մարտի 12-17-ին։ Մարտի 19-23-ի, ապրիլի 3-7-ի ստուգատեսով նախագծային ուսուցման ստուգատեսով դրանք ամբողջանում են, ամփոփվում-ամբողջացվում են։ Նախագծային ուսուցման ստուգատեսների բովանդակության շրջանակը նույնպես հրապարակված է։

  1. Կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողից ակնկալում եմ.
  • լրացում, առաջարկություն ներկայացվող բովանդակությանը. պետք է այն հնարավոր շուտ հրապարակել-ուղարկել, բերել մանկավարժական ակումբ.
  • գրանցել մասնակցությունը մանկավարժական աշխատողների մարտի 14-ի պարապմունքին.
  • այս օրերին՝ մինչև մարտի 14-ը հրապարակել նախագծային ուսուցման ստուգատեսների, լրացուցիչ կրթության ճամբարներին մասնակցության ուսումնական նախագծերը։
  1. Կրթահամալիրի դպրոցի, մասնախմբի, լաբորատորիայի ղեկավարից պահանջում եմ կարևորել հրապարակված նախագծերից յուրաքանչյուրի մասին Ձեր դիտարկումը։
  2. Դպրոցների ղեկավարները մարտի 19-23-ի նախագծային ուսուցման ստուգատեսի աշխատակարգը պետք է հրապարակեն մարտի 13-ին, մանկավարժական ակումբում, մանկավարժական աշխատողների՝ մարտի 26-30-ի անհատական պլանները՝ մարտի 20-ի վարչական խորհրդում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Սուրհանդակ բոլոր կարգի սեբաստացիներին․․․

Պայմանավորվենք. մրսել ձմռան ողջ շրջանում, համարենք վաղվանից սկսվող, չի կարելի. տանը, թե դպրոցում, գաղջ օդում երկար թողնել մեզ չի կարելի. կրթահամալիրում մեր տանն ենք ու չենք կարող որպես տնեցի չգործել.

Ուռա, մեկնարկում է հանրակրթական հերթական ստուգատեսը

Սեբաստացիներ՝ բոլոր տարիքների, մասնագիտությունների և նախասիրությունների, հարգելի գործընկերներ Մարտի 9-ը հայտարարում եմ հանրակրթական հասարակագիտական ամենամյա բաց ստուգատեսի հայտերի ընդունման և նախագծերի հրապարակման մեկնարկ։ Շնորհակալ եմ մինչև այսօր եղած քննարկման համար։

Ապրիլմեկյան սուրհանդակ

Ապրիլի 1-ին վերսկսվում են գարնանային արձակուրդով, ուսումնական ճամբարներով ընդհատված ուսումնական պարապմունքները։ Մեր ուսումնական տնտեսությունը՝ շենք-շինությունները՝ իրենց սրահներով-կաբինետներով, փակ լողավազանը, բակ-պարտեզները, Ագարակը, խնամքով-մանրամասնությամբ պետք է պատրաստել ապրիլմեկով սկսվող նախագծային շաբաթին։ Մարտի