Հարգելի գործընկերներ, մինչև 2017թ. օգոստոսի 21-ը Ձեր բլոգում խնդրում եմ համառոտ, անհրաժեշտ հղումներով, հրապարակել հեղինակային կրթական ծրագիր մշակող-տարածող ուսուցչի Ձեր ամառային ուսումնական աշխատանքը՝

  • «Ուսումնական ամառ» նախագծերին Ձեր մասնակցությունը,
  • 2017-2018 ուսումնական տարվա սովորողների  ընդունելության, դասարանների-խմբերի ձևավորման ուղղությամբ Ձեր ջանքերը՝ գործողությունների տեսքով, դրանց արդյունքները,
  • ուսումնական տարվա մեկնարկին Ձեր պատրաստությունը ուսումնական բլոգում՝ բլոգային-նախագծային ուսուցման կազմակերպման մշակումները, կրթահամալիրային նախագծերի համակարգման, մենթորության, հետազոտական աշխատանքի, այլ հայտերը։

Հրապարակման հղումը ուղարկեք դպրոցների ղեկավարների tnorenner@mskh.am հասցեին, կրթահամալիրի տնօրենին։ Դպրոցի ղեկավարը մանկավարժական աշխատողի ուսումնական ծանրաբեռնվածությունը, անհատական պլանը պիտի հիմնավորի նրա այս գործունեությամբ, ձևավորված հանրակրթական դասարանների, սովորողների ընտրությամբ դասընթացների-գործունեության-ակումբների, լրացուցիչ կրթության խմբերի առկայությամբ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ջուր, խնամք, կոնկրետություն, հիացմունքի արժանի Սեբաստացի արգարակ

Ես այսօր խնդիր եմ դրել կրթահամալիրի համապատասխան ծառայության առաջ (պատասխանատուներ՝ Հրաչյա Առաքելյան, Գևորգ Ստեփանյան, Էդուարդ Գավարյան) մշակել ու կարճ ժամանակում ներդնել Մայր դպրոցի, Դպրոց-պարտեզի, Նոր դպրոցի, Գեղարվեստի ու Քոլեջի բոլոր տիպի

Տեսանելի-լսելի-ընկալելի դարձնենք մեր ուսումնական աշխատանքը

Կարդացեք, փոխանցեք մյուսներին, տարածեք։ Սեբաստացիներ բոլոր տարիքների, սեբաստացիական հունվարն ավարտվում է՝ իր ուսումնական-ստուգատեսային ճամբարներով։ Փետրվարի 1-ը, 2-ը այդ շրջանի ամփոփման, նախագծային ուսուցման արդյունքների, ուրախության, հավեսի ներկայացման օրեր են կրթահամալիրում ու

Ամառ է, հե՜յ, սեբաստացինե՜ր…

Առաջնահերթ է դառնում դպրոցներում լողափերի կազմակերպումը, դրան անհրաժեշտ բոլոր պիտույքների նորոգումը, պակասող գույքի ձեռքբերումը: Նույնը վերաբերում է նաև բացօթյա դպրոցներին, խաղահրապարակներին: Մայիսի 9-ի գրում անդրադարձել եմ այս հարցին հիմա քչախոս