Նախագծային ճամբարի 2-րդ շաբաթը կրթահամալիրում

Կրթահամալիրի դպրոց-ճամբարի՝ հունվարի 16-ի, 17-ի, 18-ի, 19-ի, 20-ի աշխատանքային ծրագիրը-աշխատակարգը, նախագծային խմբերի, ջոկատների օրվա անելիքը խնդրում եմ համապատասխանեցնել այս բովանդակությանը.

  • դպրոցի գիտագործնական հավաք.
  • մյուս բոլոր դպրոցների կլոր սեղաններին  մասնակցություն (կլոր սեղանին՝ 3-5 հոգի՝ սովորող և ուսուցիչ).
  • գիտագործնական հավաքի մեդիագրադարանի նյութերին ծանոթացում-արձագանք.
  • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական, մարզական ստուգատեսների հայտերի վրա աշխատանք, հրապարակում (ամեն մեկի հայտի, ջոկատի, խմբի հայտերի գրանցում).
  • հավաքի ծրագրով համերգների մասնակցություն. 
  • դպրոցում ստուգատեսային ֆիզիկական և մեդիա միջավայրերի ամբողջացում.
  • 2016-2017-ի 3-րդ շրջանի անհատական պլանների մշակում.
  • հավաքի ուրբաթի-ամփոփման նախապատրաստում-մասնակցություն։

Խնդրում եմ նկատի ունենալ, որ դպրոցների կլոր սեղաններից յուրաքանչյուրը կենտրոնական կլոր սեղան է, հունվարի 16-20-ին այլ կլոր սեղան չկա, և ես, տիար Գևորգը, մանկավարժության լաբորատորիան մասնակցում ենք բոլոր կլոր սեղաններին։

Հունվարի 30-ից սկսվող ուսումնական 3-րդ շրջանի անհատական պլաններ

Կրթահամալիրի խորհրդի հունվարի 12-ի նիստում կրթահամալիրի մասնաժողովի ներկայացմամբ հանրակրթական ծրագրերի ուսումնական պլաններն առաջին ընթերցմամբ ընդունվեցին։ Իմ առաջարկությամբ խորհուրդը հնարավորություն տվեց ճամբարային գործունեության 2-րդ շաբաթում որպես ուսումնական նախագիծ յուրացնել դրանք, անհատականացնել՝ ստեղծելով սովորողի, դասավանդողի՝ ուսումնական 3-րդ շրջանի անհատական պլանները։

Խնդրում եմ մինչև հունվարի 20-ը ներկայացնել դասավանդողների ուսումնական ծանրաբեռնվածությունը 2016-2017 ուսումնական տարվա՝ հունվարի 30-ից սկսվող 3-րդ շրջանի համար, ուսումնական պլանի հետ կապված լրացումները, հարցերը։

Մեդիաուրբաթը փետրվար-մայիսին

Գեղարվեստի երեկվա համերգ-ներկայացման փորձը ունենալով՝ առաջարկում եմ փետրվար-մայիս ամիսների ամենշաբաթյա մեդիաուրբաթների այսպիսի կազմակերպում.

  • ամսական մեկը՝ կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներից մեկում՝ որպես հավաք՝ իր ներկայացումներով՝ միջավայրի, ուսումնական նախագծերի, կազմակերպման, արդյունքների, մանկավարժական քննարկումների.
  • մեկը՝ արտագնա՝ որպես համերգ-ներկայացում.
  • երկուսը՝ Մայր դպրոցում՝ որպես ստուգատեսների-նախագծային առօրյայի ամփոփում կամ մեկնարկ։

Տեսնո՞ւմ եք այսպիսի կազմակերպման համակարգող աշխատողի՝ մեկ կազմակերպչի անհրաժեշտությունը։ Ձեր առաջարկը։ 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Միջավայր. փոխազդեցություններ. շարունակականություն

Գրիգոր Խաչատրյանը հիմա կրթահամալիրի մանկավարժության լաբորատորիայում է, կրթական միջավայրի մասնագետ դիզայները։ Կրթահամալիրի գեղարվեստ-արհեստների ուսումնական կենտրոնը ղեկավարում է Կարինե Մացակյանը։ Կրթահամալիրի դպրոցներում աշխատում են կերպարվեստի-դիզայնի տեխնոլոգ ուսուցիչներ։ Միջավայրի ձևավորման ծրագրով վերապատրաստում-մասնագիտական ուսուցում

22. 06. 2014թ.

Արցախ-Հայաստան. միասնական գործել, միասին քննարկել ու լուծել իրական խնդիրներ, միշտ պատանեկան անկեղծությամբ և ոգևորությամբ: Ստեղծողի մոբիլ դպրոցը` իր հանրակրթությամբ, նրա սովորողով, ուսուցչով ու ծնողով՝ փաստացի, կոնկրետ ու կարևոր մասնակցություն կունենա

Մայիսյան հավաքի մանրամասն ծրագրի հրապարակում

Մայիսյան ամենամյա 13-րդ հավաքին ներկայացվել են հեղինակային մանկավարժության հեղինակ դասավանդողի հայտերը։ Դրանց հիման վրա, ներկայացված նախագծերը լրացնելով դպրոցի, մասնախմբի, լաբորատորիայի, ուսումնական կենտրոնի ղեկավարների կողմից, մայիսի 10-12-ը՝ կրթահամալիրի դպրոցների ղեկավարները ենթակայքերում հրապարակում են