«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը, Tert.am-ի հետ զրույցում անդրադառնալով կրթական ոլորտի բարեփոխումների անհրաժեշտությանը, ասաց, որ մասնավորապես հանրակրթության հարցում Հայաստանը ստիպված էր ընտրություն կատարել «քննական կենտրոնի» և «կյանքի դպրոցի» միջև:

«Այդ ընտրությունը Հայաստանը ցավոք սրտի  15 տարի առաջ կատարեց հօգուտ քննությունների դպրոցի, որովհետև այս ամբողջ տեստերը, անգիրը, թվանշանը, վարկանշավորումը, ատեստացիան, ուսուցիչների ստուգումները, տնօրենների հավաստագրերը ես համարում եմ անգիրի կամ քննությունների դպրոց»,-ասաց նա և նշեց, որ բոլոր տեսակ փոփոխություններն իրականացվել են հենց այդ ճանապարհով:

Աշոտ Բլեյանը նշեց, որ վերջին տասը տարում շտեմարանը թելադրում է, թե ինչի վրա պետք է մարդ ծախսի իր ժամանակը: Ըստ նրա՝ վաղուց պետք է անցում կատարեինք «կյանքի դպրոցի», որտեղ առաջնայինը կարողությունների դրսևորումն է:
«Այսինքն` մարդը պետք է կարողանա կրթության արդյունքում իր կյանքը փոխել, կարողանա իր տաղանդը ներդնել»,-ասաց նա:

Ինչ վերաբերում է միջազգային փորձի հիման վրա կատարված բարեփոխումներին, ապա Աշոտ Բլեյանն ասաց, որ միջազգային փորձը լայն հասկացողություն է, և հարցն այն է, թե այնտեղից ինչ ենք վերցնում։ Բացի այդ նա անհրաժեշտ է համարում հանրակրթության մեջ մեր փորձը ևս հաշվի առնենք:

Անդրադառնալով բուհական մասնագիտական կրթությանը՝ Աշոտ Բլեյանը դա խայտառակություն համարեց: «Այն, որ գործազուրկներ ենք պատրաստում, դա հայտնի բան է»,-ասաց նա: Նա նշեց, որ վարչապետին նամակով դիմել է՝ առաջարկելով այցելել իրենց կրթահամալիր:

Աղբյուրը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Դպրոցում կա մի առարկա, և դա կյանքն է

Factor տեղեկատվական կենտրոնում  զրույց Արամ Աբրահամյանի հետ իրական, կենդանի դպրոցի, ընկերության ստեղծականության, ժամանակի մասին։

Դպրոցների օպտիմալացումը չպետք է «վռազ», ոտքի վրա լինի, պետք է կրթական պարտեզ ստեղծել

Եթե ոտքի վրա, վռազ լուծումներ են տրվում դպրոցների օպտիմալացման հարցերին, պետք է հիմնավորվեն, թե ինչով են դրանք թելադրված, օպտիմալացումը պետք է իրականացվի բնակչի, ծնողի աչքով: Tert.am-ի հետ զրույցում նման կարծիք

Աշոտ Բլեյանը քաղաքական ուժերի կողմից առաջարկ չի ստացել

Աղբյուրը՝ Armdaily.am Երևանն այսպիսի խնդիրներով չի կարող համայնք համարվել՝ այն մարզ է։ Armdaily.am-ի հետ զրույցում այսպիսի կարծիք հայտնեց «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը։