Մարդկության ապագայի մռայլ կանխատեսումները հաճախ զանց են առնում նմանատիպ ռոբոտ լուծումների իրական լինելը մոտակա ապագայում-ներկայում՝ մեր կյանքի բոլոր բնագավառներում, հենց էկո-աղետների, բնապահպանական՝ այսօր անլուծելի թվացող խնդիրների լուծման առումով… Գնել Հարությունյան, կա՞ն մեր ուսումնական գզրոցում այսպիսի լուծումներ:

Տեսանկյուն:
Լուսանկարները`Արփի Սահակյանի:

 Ամանորին պատրաստվող Գեղարվեստ:
Լուսանկարները` Արմինե Թոփչյանի:

«Մի՛ վնասիր» սկզբունքն իմ կիրակնօրյա, ամենօրյա ընթերցարանների ձևավորման գլխավոր սկզբունքն է… գումարած հաճելի լինելը… Կա երրորդ սկզբունքը՝ գործարկման առումով բարդ չլինելը, և իհարկե, էժանությունը, որ մատչելի  լինի իմ օրագրի ընթերցողներից յուրաքանչյուրին… Այսօրվա ընթերցարանի առողջագիտության նյութերի ընտրությունը գնահատեք այս չորս սկզբունքներով, որ նորից կարդաք օրագիրը, կիրառեք այն ձեր կյանքում:

Երկինքը:
Լուսանկարները` Լուսինե Ալեքսանյանի:

Ֆոտոխմբագիր` Արփի Սահակյան
#531

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ես չեմ հիշում, որ երազած լինեմ…

Ես, հղում անելով Շիմոն Պերեսին (Անուշ Սեդրակյանի այս «Չավանդույթ» տեսանյութը դիտեք-լսեք), պլաններ եմ գծում ու դրանք իմ ամենօրյա աշխատանքով իրականացնում… Այդպիսի պլան է, ասենք, «Ուսումնական Գյումրին»… Իսկ Գյումրիում մեր աշխատանքային

Անվերջ զրույց է

Կրթահամալիրի մասնագիտական ժողովը երկու շաբաթը մեկ, փոխեփոխ վարչական խորհրդի հետ, նույն ժամին՝ 16.00, երկուշաբթի, մեդիակենտրոնի կլոր սեղանի շուրջ, նախօրոք հայտնի-հրապարակած օրակարգով և պատրաստած նյութերով սկսում են հեղինակային կրթական ծրագրերի բովանդակաստեղծ մշակումների

Այսպիսի մի երթուղի

Անցյալ տարի այս ժամանակ էր կարծես, Արմինե Թոփչյանը թող ճշտի, ես առաջարկեցի մի ուսումնական նախագիծ… երևանյան այգիներում, պուրակներում, անտառային գոտիներում (հա´, հա´ անտառային գոտինե՜ր) լինել խմբով, դասարանով… ու պատմել: Իջնենք,