Կրթությունը մեր իրականության մեջ ծառայություն է իրականացում` առանց պատվիրատուի, չես հասկանում՝ ում է ուղղված, մինչդեռ պետք է կոնկրետ հերոս ու կոնկրետ պատվիրատու ունենա: Հերոսը երեխան է, իսկ տեսադաշտում երեխայի ապրած ժամանակը պետք է լինի, և պարտադիր չէ, որ այն համապատասխանի ծնողների պատկերացումներին: Կրթությունը պետք է համաքայլ քայլի ժամանակի հետ: Ֆորմալ կրթությունը զերծ է սրանից: Միշտ ուշացած, միշտ ժամանակավրեպ ու թսթըս լինելն է, որ փչացնող ազդեցություն ունի:
«Թարմ ուղեղով» հաղորդաշարի հյուրն է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը:

[embedplusvideo height=”283″ width=”450″ editlink=”http://bit.ly/1RsOR71″ standard=”http://www.youtube.com/v/eQfiDwf46U8?fs=1″ vars=”ytid=eQfiDwf46U8&width=450&height=283&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep9780″ /]

Աղբյուրը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

«Այս կրթահամալիրը այն նոր միջավայրն է, որ բաց է եւ ազատ, առանց սահմանների, առանց որեւէ խտրութեան»

«Նոր Յառաջ» Երեւան Հարցազրոյց* «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրէն Աշոտ Բլէեանի հետ

Ազատ մարդու դպրոցը. կրթել նշանակում է ստեղծագործելու հնարավորություն տալ

Հայկական ժամանակ, 20 մայիս, 2006թ.  Ես, իհարկե, ուրախ եմ, որ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում ս.թ մայիսի 12-ից 14-ը հաջողությամբ աշխատեց այլընտրանքային (հեղինակային) կրթական ծրագրերի և մանկավարժական գիտափորձերի հեղինակների ստեղծագործական անդրանիկ