Երեկվա իմ օրվա պատումը ես ավարտեցի առավոտյան ժամը 7-ին… Բայց իմ երեկվա օրը չէր ավարտվել. ընդմիջվել էր իմ մահիճով… Ես չեմ կարող կիսատ ապրել, գործել կիսատ, անավարտ… Նստեցի հեծանիվ. տասը րոպե անց Բաղրամյանի շարժման նստավայրում էի՝ բարի առավոտ իմ ծանոթ-անծանոթ ցուցարարներ, շարժման ընկերներ… Գրկախառնվեցինք Նիկոլ Փաշինյանի, մաեստրոներ Տիգրան Հեքեքյանի, Վարդան Հակոբյանի հետ… հետո՝ խմբերով… Կենտրոնը Երևանի հետաքրքիր դարձավ, ձգող. քաղաքացու կյանք իմաստ մտավ… Բայց… 8.30 պիտի լինեի իմ անմիջական պատասխանատվության տակ գտնվող հայրենի Բանգլադեշում… Ես պիտի ստուգեի երեկ կրթահամալիրի Հիմնական դպրոցում արցախցի ուխտավոր-սովորողներին տված խոստումների կատարումը… Այս մասին էլ՝ վաղվա գրում…
Գիր գրից հետո
26.03.2015
0 Comments
Explore More
Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ
Բարի ընթերցում Երաժշտությունն ակտիվացնում է ուսուցման գենը: Ես չեմ դադարի հօգուտ երաժշտության փաստարկներ բերելուց: Խնդրեմ՝ նաև գիտական ուսումնասիրություն… Երաժշտական մայրենին՝ ինչպես խոսքային մայրենին, ընտանեկան կրթության-զարգացման անփոխարինելի գործիք-միջոց և միջավայր են:
Ինքնակրթության ու ինքնաբացահայտման հարթակներում
Հենց մեր սովորողներն ու ուսուցիչներն սկսում են այսպես իրենց ռադիոյով Մեծարենց կամ այսպես խմբով Չարենցի կամարի մոտ Չարենց կարդալ, այնքան հավես են փոխանցում, այնքան ապրելս գալիս է, ու աշխարհն սկսում