Համաձայնեք, որ իմ լավ մարզավիճակի մասին է խոսում այսպիսի հաղորդագրությունը:
Կիրակի առավոտյան ժամը  7:30 հեծանվով տանից դուրս եկա և ուղիղ ժամը 8:00-ին Բանգլադեշում, Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու մոտ էի: Արմինեն ու Դավիթը, իհարկե, քնած են, երազում էլ չեն կասկածում: Թբիլիսիի Էկոճամբար մեկնող Մարթա Ասատրյանի խումբը կազմ ու պատրաստ է: Լավ է, որ վարժարանի բնապահպան պատանիների «Էկոտուր 2015»-ի հայտնի մրցանակակիր խմբին միացել է և փոքրերի խումբը Միջին դպրոցի սովորողներից: Փորձը նաև այսպես է փոխանցվում:  Ճանապարհելուց հետո, մտա Մեդիակենտրոն: Սուսան Մարկոսյանի հետ քննարկեցինք երկուշաբթի մանկավարժական դպրոցի սեմինար-պարապմունքին ներկայացվող` կրթահամալիրի ավագ դպրոցի ուսումնական պլանի փոփոխությունները… Ժամը ինն անց 50 րոպե հեծանվով դուրս եկա Մեդիակենտրոնից. 40 րոպե հետո արդեն տանն էի՝ Դավիթ Բլեյանի հետ իմ կիրակին անցկացնելու որոշումով… Այնպես որ, կիրակնօրյա ընթերցարանի` առողջագիտությանը վերաբերող նյութերի ընտրությանը կարելի է վստահել. ես դրանք փորձարկել եմ, դրանց օգուտները դուք ևս կտեսնեք…

Մի-մի թեստ էլ ամեն կիրակի Նունե Մովսիսյանից ու mskhfilms-ից եք ստանում, որով իրավունք եք ստանում իմ ընթերցարանին անցնելու: Սա կիրակին առցանց միասին լինելու սեբաստացիական հաստատված սովորություն է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ուսումնական պլանը պիտի անհատականացնել

Այն ժամանակ, երբ կրթահամալիրի արհեստագործական ավագ դպրոցի շրջանավարտներն ու ուսուցիչները  «Փարվանայում» էին իրենց հասակակիցների հետ, Մալաթիա-Սեբաստիայի վարչակազմի ղեկավարի նախաձեռնությամբ, Գեղարվեստի ավագ դպրոցը գտել էր պատշաճ-մեկուսի միջավայր՝ սովորողներով-ուսուցիչներով-ծնողներով միասին լինելու երեկոյան,

Այսպես՝ ճամփորդական

Շշմելու է այն, ինչ միասին իրագործել-պատմել-ներկայացրել են Արմինե Թոփչյանն իր՝ «Հեծանիվ+վազք+լող» բլոգում, Մարինե Մկրտչյանն՝ իր, տարբեր անուններով, շա՜տ էլ իրենց նման Արմինեինը՝ պոդիում, ֆոտոսեսիա, վազք, հեծանիվ, համերգ… ես կավելացնեի՝ ջանսաղություն,

Եթե լրջորեն ենք դնում երեխայի բարոյական դաստիարակության խնդիրը

«Եթե լրջորեն ենք դնում երեխայի բարոյական դաստիարակության խնդիրը, պետք է ճշտենք, թե ինչ աշխարհի համար ենք նրան պատրաստում: Ցանկանո՞ւմ ենք, որ նրանք էլ մեզ նման տրորեն թույլերին, մեզ նման` նրանց