— Որ ոտնակները շարժում ես, անիվները պտտվում են, որ չես շարժում, չես գնում… Որ ուզում եմ արագ քշեմ, ավելի ուժեղ եմ ոտնակներն իմ ոտքերով շարժում…,- հայտնագործություններ է անում Դավիթ Բլեյանը։
Նա, գիտե՞ք, նոր, շղթայով երկանիվ հեծանիվ ունի, արագ յուրացնում է իր թվով երրորդ մեխանիզմը և զուգահեռ՝ ոտնակ, անիվ, անվավոր, շղթա… Մայրենին այսպես՝ ընտանի գործածմամբ ու դրա արդյունքում յուրացվող-անհատականցվող ֆենոմեն է… Ես Դավթի մայրենիի միջոցով եմ նախ և առաջ ազդում նախակրթարանում մայրենիի պատշաճ միջավայրի պահպանման-զարգացման վրա: Ես, իմ ընտանիքը, այո՛, թիվ մեկ պատվիրատուն ու կազմակերպիչն ենք (ձևավորողը) մայրենի մշակույթի փոխանցման-յուրացման. ո՛չ կօտարեմ ինձնից, ո՛չ կզիջեմ…

Ասել եմ, հավատարիմ եմ՝ նախակրթարան-պարտեզ չի կարելի բացել առանց լողափի, ամենօրյա չլմփոցի, առանց ներսի ու դրսի սահմանի ջնջման՝ առանց անվտանգ, ներառող, հետաքրքիր, մարմնամարզական, զարգացնող, հիգիենիկ միջավայրի: Հունիսի 1-ը ստուգատես է: Եվ պատահական չէ, որ մայիս ամսվա շինարարական բարելավման, նորացման աշխատանքների կիզակետում կրթահամալիրի պարտեզ-նախակրթարաններն են՝ Նոր դպրոցի, Գեղարվեստի, Դպրոց-պարտեզի, Հիմնական դպրոցի, Քոլեջի՝ իրենց, նախ և առաջ, բացօթյա, լողափային, խաղային, մարզական տարածքներով… Չեմ հետաձգել ու չեմ հետաձգելու ոչինչ, չեմ ափսոսալու այն, ինչ կապված է կրտսեր դպրոց-պարտեզների՝ 2-10 տարեկանների սեբաստացիական աշխարհի հետ։ Ինչպես Գիրք ծննդոցում՝ նոր նախակրթարանը ծնեց նոր կրտսեր դպրոց՝ իր «Իմացումի հրճվանք» ծրագրով, նոր կրտսեր դպրոցը ծնում է 11-14 տարեկան դեռահասների նոր ուսումնական աշխարհը, սրա հետ է կապվում 15-18 տարեկան պատանիների կրթական աշխարհի նորացումը։ Ես՝ հայտնի դժգոհս, գոհ եմ ընթացքից՝ հառաջ ու հառաջ

Ամառային ճամբարի մեկնարկ Գեղարվեստի կրտսեր դպրոցում: Լուսանկարները՝ Արմինե Թոփչյանի:

Ես շոգ, գիտեք, սիրում եմ… Դեռ շոգ չի արել, ետ ենք վարժվել… Երևանցին, բանգլադեշցին շոգից չի կարող նեղվել, հակառակ դեպքում հունիսից մինչև հոկտեմբեր՝ չորս ամիս, տարվա երրորդ մասը պիտի լիարժեք չզգա: Ողջույն, ամա՛ռ,- ասում-սպասում ենք, չէ՞, ուրեմն` ողջույն և շոգ, արև կիզիչ, տոթ… Ուսումնական ճամբարը ստուգատես է մեր կենսունակության, մեր կուտակած հավեսի, մեր միջի արևի. երեկ, երբ Արմինե Թոփչյանի, Արմինե Աբրահամյանի հետ քննարկում էինք խմբային-ջոկատային ճամբարային այցերի-թափառումների երթուղիները, ճամբարի երկու շաբաթը քիչ թվաց… Խնդրեմ, մեր նամակը: Ես սրան կավելացնեի Սևանա լիճը, հիշե՛ք, Սևանն ամենախաղաղը, ամենաերեխայասերը-մարդասերը հունիսին և սեպտեմբերին է լինում… Առաջարկե՛ք նոր երթուղիներ, փոխանցե՛ք…

Ինձ ոգևորեցին Զառա Ոսկանյանի՝ եղեգներով (ղամիշներով) ձևավորումները, ճամբարային միջավայրի ստեղծման մեկնարկը… Ես փորփրեցի կրթահամալիրի դպրոցների կայքերը և այնտեղ ինձ անծանոթ շատ մտքեր, հղացումներ հանդիպեցի… Ովքե՞ր մեզ կայցելեն ճամբարային օրերին, ինչ սպասված խմբեր, անհատներ, արվեստագետներ… Հրավիրե՛ք, վստահ եմ, որ հունիսյան Երևանը մի ներուժ ունի, որ կարելի է բացահայտել հենց հունիսյան ճամբարի միջոցով… Իմ թվարկածին ավելացրեք հունիսի 15-ից սկսող ստուգատես-փառատոներին պատրաստվելը, հատկապես, խմբային ելույթների փորձերը… Ժամանակ կգտնե՞ք ճամբարում նաև արտագնա ճամբարներին պատրաստվելու, դրանց ընտրության, բովանդակության հարցերը քննարկելու… Մարթա Ասատրյանի «Ամառային ճամբար» բլոգն ավելի պահանջված է դառնում…

Հունիսի 1. «Անտիվիրուս Կոմիտաս» նախագիծ-համերգի մեկնարկ: Լուսանկարները՝ Արմինե Թոփչյանի:

Խնդրեմ, Առնոլդ Միքայելյանն առաջարկում է շախմատի կարգային մրցաշար. Մեդիակենտրոնն է ամառային դպրոցի գործունեության ծրագիր ներկայացնում, իսկ Սուսան Ամուջանյանը, ուշադի՛ր, նոր ֆոտոապարատ է գնել՝ ճիշտ ժամանակին… Չմոռանաք ճամբարականի տեսքի մասին՝ անպայման «շորտերով», առանց գուլպաների, բաց ոտնամաններով… Լողազգեստով, սրբիչով անհատական, մարզակոշիկներով, որոնք պետք է թողնել ճամբարում. ինչի՞ համար են անհատական արկղերը…

Իսկ ես չեմ հրաժարվել իմ հեծանվաերթից. առավոտյան հավաքվենք Շահումյանի հրապարակում (Հանրապետության հրապարակից քիչ ներքև) և ուղեկացությամբ ոստիկանական, օրենքով, նոր ադաթով, հեծանվորդ-սեբաստացիներով ճանապարհվենք ճամբար՝ Բանգլադեշ… Ա՜յ, հավես…
— Ե՞րբ,- հարցնում եք: Մասնակիցները թող նախ գրանցվեն իմ էլեկտրոնային հասցեով, անպայման նշեն հեծանվի մակնիշը. ուղարկեք ձեր սելֆին՝ հեծանվով…
Ձեզնից  է կախված՝ շա՜տ շուտով… Ամառ է սկսվել թավալգլոր…

Դպրոց-պարտեզի ճամբարի մեկնարկը առավոտյան ընդհանուր պարապմունքով: Լուսանկարները՝ Սոնա Փափազյանի:

Շուշան Բլեյանը պայծառացավ՝ տեսնելով Դավթի նվեր ակորդեոնը… Խոսեցին-պատմեցին քույր-եղբայր, տվին ու առան… Շուշանը շաբաթ երեկոյան երգել է Վիեննայի հայկական եկեղեցում՝ մեներգել… «Նոր ծաղիկ» (Ներսես Շնորհալի), «Ով զարմանալի» (Գրիգոր Պահլավունի)… Ինքը գոհ էր իր ելույթից. ես Շուշանի տեսքից, խոսքից, ինքնավստահությունից, հավեսից զգացի… Բան չմնաց հուլիսի 13-ին՝ իր խոստացած, մեր սպասած համերգին… Այս արանքում նրա ամեն ելույթը պատրաստության մի կտոր է երևանյան համերգին… Շուտ կգա, մեզ էլ գործի կդնի. Բլեյան է իսկական…

Դավիթ Բլեյանը հունիսի 1-ի ստուգատեսին հիմնավոր է պատրաստվել. լողացավ, որից հետո երկու հեծանիվներն էլ լվալ տվեց… Պսպղում են պատշգամբում, արևի տակ՝ հիացմունքից ավելի բացված վարդերի հետ մրցելով…
— Իսկական թափառական երաժիշտ՝ հեծանիվ ունի նախանձ շարժող, հարմար ակորդեոն… հոր երազանքը կատարվեց…- ծիծաղում է մայրը,- կարող է քշի Հյուսիսային պողոտա, իր նման երաժիշտների հետ համերգ տա…
— Համերգ-մամերգ, թափառական-շրջիկ չգիտեմ: Ես վաղը հայրիկի հետ գնում եմ գործի:
Այսպես, միասին և հեծանիվներով… Քիչ մնաց…

Ճամբարային մեկնարկ Հիմնական դպրոցում: Լուսանկարները՝ Լուսինե Գասպարյանի, Գոհար Սմբատյանի:

Հ.Գ.։ Այսպես է. հունիսի 1-ը Նիկոլ Փաշինյանի ծննդյան օրն է։ Ու մենք մեր ճամբարային օրվա ոսկին ինչո՞ւ չնվիրենք մեր ընկերոջը, մեր պատվիրատուին, երեք սեբաստացիների հայրիկին։ Նվիրում ենք։ Սիրով։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ներեցե՛ք, Դուք երևի այնուամենայնիվ նկարիչ եք, Գրիգո՛ր Խաչատրյան

Երկու փոփոխություն իմ կյանքում՝ հեծանիվ եմ նստում հեծանվորդի գլխարկով-ձեռնոցներով. իբր քիչ նախանձողներ կային, սրանից հետո ի՞նչ կլինի…, օրվա վերջում լողում եմ մինչև տուն դարձի ճանապարհն իմ թառլան նժույգով բռնելը… Երեկ,

Ողջո՜ւյն, Արատես․․․ որ տեսա քեզ․․․

Մեր այցը Եղեգիսի կիրճ, Արատես, կրթահամալիրի փոխտնօրեն Գևորգ Հակոբյանի հետ, աշխատանքային է․ առաջիկա 2-3 տարին Արատեսում «Դպրոց բնության գրկում» նախագծի նորացման, ամբողջացման գործածման համար վճռական շրջան է․ անավարտ, կիսատ չի

Սկսենք մեր գործը, նորեն սկսենք ու շարունակենք մտածել…

Այս օրով՝ 2017-ի ապրիլի 4-ով, մեր աշխարհում ուսումնական նախագծերը՝ գործերը կենսական-բազմազան, իրադարձությունները-դեպքերը, նոր ռիթմ պիտի ստանան՝ ապրիլյան… Շո՛ւտ արեք, սեբաստացիներ, ապրիլն անցնում է… Կկարողանա՞ մեր 8-րդցի Վաչեն՝ իր գերմաներենով-երկրագործությամբ-պարով ոգևորել Գերմանիայի