– Ինչո՞ւ ա ջուրը թրջում մարդկանց մազերը… հայրիկ… Ինչո՞ւ ա ջուրը վերևից թափվում, ինչո՞ւ ա ջուրը ձեռքիս շիրան մաքրում-տանում,- լողավազան է մտել մարմելադ նոր կերած Դավիթը:
– Ինչո՞ւ ա ջուրը փրփուրին քշում-տանում: Ջուրն ու կեղտոտությունն ինչո՞ւ ընկերներ չեն…
– Մտքերով եմ, Դավիթ, սպասի…
– Դե, ասա՛, հայրիկ, առանց պատասխանի քո մտքերով առաջ մի՛ գնա…

– Յա՜խք, սրա մեջ խխունջ կա… Իսկ սրա մեջ ժավել կա, այս կոնֆետի մեջ կորիզ կա, որ ընկնի ատամիդ տակ, կոտրի ատամդ…

Տեսնո՞ւմ եք՝ որքան «չար» կա Դավթի ու իր ընկերների առօրյայի մեջ… Այնքան, որ տեղափոխվեց իմ մեջ…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Դավիթը հաճույքով է հաշվում

Ինչո՞ւ անցա թվերին. Դավիթը հիմա շատ է սիրում թվեր, տառեր էլ է սիրում, կարդում է շուրջբոլորը հանդիպող ամեն ինչ: Այսպես կլինի ու կլինի… ոչ մի բաժակաճառ չի փրկի: Ինչպես Դավիթ

Արտով երգով կանցնի մեր ճամփան…

Գրիգոր Խաչատրյանն անուն կպցնելու վարպետ է։ Վերնագիրն իմ այս օրապատումի իրենից քաղեցի. Սեբաստացի ագարակի ճամփին, երբ կրթահամալիրի տեխնոլոգ-նկարիչների մեծ խմբով Գեղարվեստում Քնարիկ Ներսիսյանի ու Կարինե Մացակյանի նախաձեռնած Կլոր սեղան-տիտիկից հետո

Իմ գիրն էլ, որպես «թափառող ընթերցարան»…

Ես չեմ կարող մասնակցել, ոչ էլ առայժմ Դավիթ Բլեյանը, տիկին Աիդայի ու իր թոռնիկ Արեգի շրջիկ-խաղալիք ընթերցարանի կազմմանը, այնպիսի ընթերցարան, որ, Արեգի ասելով, «թափառող ընթերցարան» լինի, «ոնց որ շները, դրանց