«Կրթության համակարգում փոփոխությունները պետք է լինեն խորքային, դրանց պետք է մասնակցեն շահառուները: Նրանց փաստի առջև կանգնեցնելը փոփոխությունների ամենավատ եղանակն է. դա կհանգեցնի անվստահության մթնոլորտի ձևավորմանը»,-Factor TV-ի հետ զրույցում նման տեսակետ է հայտնում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը` անդրադառնալով Վ. Բրյուսովի անվան համալսարանի, Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի և Ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտի միավորման նախագծին:

Աշոտ Բլեյանը խոսում է նաև հանրակրթության խնդիրներից: Նրա համոզմամբ` պետք է բացել ճանապարհը դեպի հանրակրթություն. «Մենք ուսուցիչների արհեստական դեֆիցիտ ենք ստեղծում: Այդ եզրահանգման եմ գալիս ուսումնական պլանները, նորմատիվ ակտերը ուսումնասիրելուց հետո: Օրինակ` կամավոր ատեստավորումը մանկավարժական կրթության անտեսումն է»

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ https://factor.am/566942.html?fbclid=IwAR24Nk-ZFXfQcilzX-rJ7mRxXSwSpoZqwEoCZbHMBPaf66FfMLRMqse38C8

© factor.am

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Եկել է մեր հարաբերությունները մարդկայնացնելու ժամանակը

haqqin.az, 10.02.2016 — Իննսունականներին և նույնիսկ երկու հազարականների սկզբին դուք ակտիվորեն զբաղվում էիք խաղաղարար գործունեությամբ՝ գալիս էիք Ադրբեջան, «Ադրբեջանի օրեր» էիք անցկացնում Երևանում, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Սակայն վերջին տարիներս դուք չեք երևում

Կրտսեր դպրոց (կազմակերպված որպես ընտանիք, պարտեզ ու լաբորատորիա)

«Կրթություն» 6.12.2006թ.  ՀՀ ԿԳ նախարարի հրամանով հեղինակն ընդգրկված է ավագ դպրոցի գործունեության հայեցակարգը մշակող աշխատանքային խմբի կազմում: Ներկայացվող հոդվածները նրա մշակումներն են, առաջարկները: Հաջորդ հոդվածը նվիրված կլինի ինքնուրույն ավագ դպրոցին:

Կրթական ծրագրերի հետ կապված` լուրջ խնդիր կա

Աղբյուրը՝ tert.am Ա. Բլեյանը՝ անբավարար ստացած աշակերտների քանակի մասին։ Կրթության և գիտության նախկին նախարար, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանին չի զարմացնում այն հանգամանքը, որ «Հայոց պատմություն» և «Քիմիա» առարկաների