«Առաջին լրատվականում» սեբաստացի շրջանավարտ Գոհար Հայրապետյանի հյուրը Աշոտ Բլեյանն է։

Բլեյանի խոսքով՝ Ակադեմիական քաղաք կառուցելու գաղափարը նոր չէ, Վարչապետը բովանդակության փոխարեն սկսեց շենքերից․ «Ուսուցիչը հանրային կյանքում շփոթված է, անպաշտպան է: Հասարակությունը մանկավարժների համար դառնում է պատվիրատու: Դպրոցները պետք է դիտել որպես բաց համակարգեր, պարտեզներ: Եթե մենք կարողացանք Բլեյան մանկապարտեզային ցանց ստեղծել, ինչու դա չանել ողջ հանրապետությունով: Երիտասարդ սերունդը պետք է նոր սերնդի համար պատվիրատու դառնա»:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=QMv9c1N2Y1Q]
Աղբյուրը՝ 1in.am
Լուսանկարը՝ Սմբատ Պետրոսյանի

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Դպրոցների օպտիմալացումը չպետք է «վռազ», ոտքի վրա լինի, պետք է կրթական պարտեզ ստեղծել

Եթե ոտքի վրա, վռազ լուծումներ են տրվում դպրոցների օպտիմալացման հարցերին, պետք է հիմնավորվեն, թե ինչով են դրանք թելադրված, օպտիմալացումը պետք է իրականացվի բնակչի, ծնողի աչքով: Tert.am-ի հետ զրույցում նման կարծիք

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

 «Ես» շաբաթաթերթ,  1994թ. Նախ մի ընդհանուր գլխագիր. «Մխիթար Սեբաստացի» կրթօջախը մեծ համալիր է , որն ունի Մանկապարտեզի ու նախակրթարանի՝ երեխայի ազատ խաղ, խաղալիքների իրական թագավորություն՝  ոչ մի դոգմա, երեխայի հասունությունից

Սառը ցնցուղի օր

Օր-գիշերս խառնվել է, ու ես քիչ ժամանակ ունեմ օրվա իմ գրի՝ 355-րդի համար: Իմ տարիքում, իմ ապրածով գրելս ո՜րն է. մեկ է՝ պատմում եմ, գրանցվե՜ր խոսքս, ծրագրով դառնար գիր, տեքստ…