«Առաջին լրատվականում» սեբաստացի շրջանավարտ Գոհար Հայրապետյանի հյուրը Աշոտ Բլեյանն է։

Բլեյանի խոսքով՝ Ակադեմիական քաղաք կառուցելու գաղափարը նոր չէ, Վարչապետը բովանդակության փոխարեն սկսեց շենքերից․ «Ուսուցիչը հանրային կյանքում շփոթված է, անպաշտպան է: Հասարակությունը մանկավարժների համար դառնում է պատվիրատու: Դպրոցները պետք է դիտել որպես բաց համակարգեր, պարտեզներ: Եթե մենք կարողացանք Բլեյան մանկապարտեզային ցանց ստեղծել, ինչու դա չանել ողջ հանրապետությունով: Երիտասարդ սերունդը պետք է նոր սերնդի համար պատվիրատու դառնա»:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=QMv9c1N2Y1Q]
Աղբյուրը՝ 1in.am
Լուսանկարը՝ Սմբատ Պետրոսյանի

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Նոր կրթությունը նոր ձևեր է ենթադրում 

«Առավոտ» 28.10.2006 Հարգենք այս տարվա սեպտեմբերի տասներկուամյա դպրոց մուտք գործած հազարավոր հինգ-վեց տարեկաններին, նրանց բնույթին ու մարմնին արագ համապատասխան դարձնենք գործող դպրոցը` միշտ հիշելով, որ շատ ավելի հեշտ է նոր դպրոց ստեղծել, քան

Եթերում, ինչպես երկնքում, կայծակից առաջ-հետո․․․

Կայծակները Լեհաստանում, Մեծ Բրիտանիայում, տեսե՛ք, ինչ մարդկային ողբերգություններ են պատճառում․․․ Ճամփորդելով ուսուցումը` հայրենագիտություն-հայրենաճանաչություն կրթական ծրագիրը մեր հեղինակած, պիտի ճանաչի կայծակը, դրանից պաշտպանվելու անվտանգության հմտություններ փոխանցի․․․ Բարձունքների նվաճման՝ կրթահամալիրի օրացույցով որոշված

Աշխարհ ստեղծողի 7-րդ օրը՝ կիրակի

Հինգ օր անընդհատ գործում ես երկիր Բանգլադեշումդ, ստեղծման տերունական օրինակով-պատվիրաններով, 6-րդ օրը շրջում մեծ երկրով՝ Հայաստան աշխարհով, ներկայացնում ստեղծագործությունդ, տարածում ստեղծականությունը, հավեսը, կյանքը… Դրախտի տարածումը երկրով մեկ ո՞ւմ գործն է, եթե