Բարի օր, լողափնյա ճամբարներ, փառատոնային ճամբարներ։ Օր երկրորդ։

Ո՞նց անենք, որ, ինչպես պայմանավորվել էինք, մեր ճամբարային գործունեությունը լինի անթափոն ու անաղբ։ Ի՞նչ է դա նշանակում։

Ցո՛ւյց տվեք ճամբար դարձած մեր դպրոցներում, միջճամբարային անցումներում՝ Քոլեջից կրթական կասկադով, արևելքով դեպի արևմուտք, մինչև ուսումնական ագարակ, և հյուսիս-գեղարվեստից Սասնալանջով, մայր դպրոցի փառատոնային պուրակով դեպի հարավ՝ Շամիրամի այգիներ։ Ես ամեն օր անցնելու եմ այս ճամփով՝ ոտքով թե հեծանվով, ոչինչ բաց չեմ թողնելու, չեմ շրջանցելու քաղաքապետարանի տեղադրած աղբի տեսակավորման աղբամանները։ Հենց այդ աղբամաններից էլ սկսել։ Ցո՛ւյց տվեք, թե որտեղ են դրանք տեղադրված, ինչպես է օգտագործվում։ Ամեն օրվա վերջում կշռեք ճամբարում մնացած աղբը, որն առանց թափոնի է։

Կհանդիպենք։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ո՛չ երազել, ո՛չ փնթփնթալ….

Չեմ թողնի՝ անտարբեր մնաք – 3 Հիմա՝ հանրային-պետական կյանքի այս փուլում, երբ կարևոր է հանրային կյանքին մասնակցելը՝ քո փոփոխությունները բերելը, սրանով հանրային կառավարման մաս դառնալը, ամենավտանգավորը դիրքավորվելն է, իբր՝ հա,

Իրական կրթությունը կոնկրետ խնդիրների լուծում է

Կլոր սեղան-քննարկում Աշոտ Բլեյանի հետ․ տեսանյութը՝ Սյուզան Սարգսյանի։