Բարի օր, լողափնյա ճամբարներ, փառատոնային ճամբարներ։ Օր երկրորդ։

Ո՞նց անենք, որ, ինչպես պայմանավորվել էինք, մեր ճամբարային գործունեությունը լինի անթափոն ու անաղբ։ Ի՞նչ է դա նշանակում։

Ցո՛ւյց տվեք ճամբար դարձած մեր դպրոցներում, միջճամբարային անցումներում՝ Քոլեջից կրթական կասկադով, արևելքով դեպի արևմուտք, մինչև ուսումնական ագարակ, և հյուսիս-գեղարվեստից Սասնալանջով, մայր դպրոցի փառատոնային պուրակով դեպի հարավ՝ Շամիրամի այգիներ։ Ես ամեն օր անցնելու եմ այս ճամփով՝ ոտքով թե հեծանվով, ոչինչ բաց չեմ թողնելու, չեմ շրջանցելու քաղաքապետարանի տեղադրած աղբի տեսակավորման աղբամանները։ Հենց այդ աղբամաններից էլ սկսել։ Ցո՛ւյց տվեք, թե որտեղ են դրանք տեղադրված, ինչպես է օգտագործվում։ Ամեն օրվա վերջում կշռեք ճամբարում մնացած աղբը, որն առանց թափոնի է։

Կհանդիպենք։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Գիր մանիֆեստի՝ այսպիսի՜ առիթով մարտի 13-ի…

Իսկ առիթը հանրակրթության մանիֆեստի Չարենցի ծննդյան օրն է. Երևա՛ն, դու Չարենցի քաղաքն ես, եղի՛ր ու մնա՛, հայոց մայրաքաղաքը՝ քո դիրքով-հանճարով… որպես առաջամարտիկ… Մենք պիտի ապրենք այնպես, որ մեր գործերով իրավիճակի

Գնահատման բաց համակարգ. հավելված #2

Հունիսի 15-ի օրագրի հավելվածը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մանկավարժական համակազմն արդեն երեսուն տարի մշակում, իրականացնում է հանրակրթության իր հեղինակած ծրագիրը՝ ամբողջական ներառական իր սկզբնավորման պահից:  Այլընտրանքային կրթական ծրագրերը, այդ թվում՝ նաև

«Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագիծը՝ քաղաքային ծրագիր

Հունիսի 19-ի օրագրի հավելվածը։ Երևանում 20-րդ դարի 70-80-ականներին կառուցված բնակելի արվարձանների սահմանափակ տարածքում՝ թաղամասում, տեղավորել են մի քանի ուսումնական հաստատություններ՝ նախադպրոցական և հանրակրթական: Յուրաքանչյուր հաստատությանը (դպրոց, մանկապարտեզ), շենքից բացի, տրամադրվել