Հունիսի 18-ի օրագրի հավելվածը։

Կրթահամալիրում ՀՀ ԿԳՆ պատվերով «Կրտսեր դպրոց-պարտեզում 5-6 տարեկան նախադպրոցականների ծրագրված գործունեության, նրանց ընդունակություններին ու առանձնահատկություններին համապատասխան պարտեզից դպրոց անցում» գիտափորձն իրականացվել է 2008-2012թթ։ Արդյունքում կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում իրականացվող հեղինակային տարրական կրթության «Իմացումի հրճվանք» ծրագրում 2012թ-ից ներառված է 5 տարեկանների ուսուցումը՝ որպես ինքնուրույն կրթական ծրագիր՝ որպես մուտք դպրոց-պարտեզ՝ մեր հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված նոր ուսումնական հաստատություն։

Ծրագրի համար հեղինակային կրթահամալիրում ստեղծված են անհրաժեշտ պայմանները՝ դպրոց-պարտեզի հարմարեցված ֆիզիկական միջավայրը, ծրագրային-մանկավարժական ապահովումը։ Ծրագրի սովորողները հեղինակային կրթական ծրագրի սահմանած կարգով «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի փուլերն անցնում են իրենց ընդունակություններին ու առանձնահատկություններին համապատասխան։ 5 տարեկանների ուսուցումը հանրակրթական դպրոցներում՝ առանց իրենց համար միջավայրի-պայմանների, առանց կրթությունը՝ որպես ծրագրի շարունակություն կազմակերպելու հնարավորության ի՞նչ իմաստ ունի։

2019թ. հունիսի 12-ի կլոր սեղանով ամփոփվեցին 2018-2019-ի հինգ տարեկանների ուսուցման արդյունքները՝ ուսուցման մեդիամիջավայր մեդիագրադարանով, դասվարների-դաստիարակների ուսումնական բլոգներով, ուսումնական նախագծերով ու նյութերով։ Տեսեք՝ ինչ խնամքով ու բաց ընտրվում են ուսուցիչները, հետևողական շուրջտարյա մասնագիտական զարգացում անցնում։

Սովորողները ներառված են դպրոցի ամենօրյա ընդհանուր պարապմունքների, ուսումնական օրացույցով որոշված ծեսերի-տոների մեջ։ Սովորողների զարգացումը, ուսումնական ջանքը, արդյունքները հետևողական, ամեն ամիս ներկայացվում են ծրագրի պատվիրատու ծնողներին «Ամսիկ» կոչվող ստուգատեսներով՝ սեպտեմբերից հունիս։ Իսկ 2019-2020 ուստարում սովորողները շարունակում են իրենց գործունեությունը՝ ուսուցման երկրորդ տարին, կամ սովորողի, նրա ծնողի համաձայնեցված որոշմամբ կսովորեն վեց տարեկանների առաջին դասարանի ծրագրով՝ կրթահամալիրի դպրոցում, թե Երևանի մի այլ հանրակրթական հաստատությունում։ Մենք դեռ 2012-ին, ամփոփելով այս կենսունակ ծրագրի ներդրման նպատակով անցկացված 2008-2012 թթ գիտափորձի արդյունքները, նշել ենք, որ 5 տարեկանների ուսուցման ծրագրի սովորողների ուսումնական ցուցանիշները արդեն չորրորդ դասարանն ավարտելիս, միջին դպրոցում չեն տարբերվում իրենց այն դասընկերների ցուցանիշներից, որ հանրակրթական ծրագիրն սկսել են 6 տարեկանից։ Հիմա հաստատում ենք, որ այդպես է նաև ավագ դպրոցում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Կան մտքեր, որ ուղղակի չունեն կոշիկներ…

Այդ մե՛նք ենք երևի այն հարուստը, Որ անցյալի մեր այդ տկլորությամբ հարուստ — Պիտի ժառանգենք մեր դարերի կորուստը, Որ բոլո՜ր տկլորներին սահմանված է վերուստ… Պատմության քառուղիներով, Եղիշե Չարենց, 1933 Վարուժան Ավետիսյանի՝

Ի՜նչ իմ գործն է խուլ պատնեշից ցանց հյուսելը…

Այսօր ես լուսաբացին ավելի շատ դիմադրեցի. պիտի քնեմ… Առավելագույն ջանքեր, ու ապարդյուն… Մի պահ մեղավոր թվաց Նորքի հեռուստաաշտարակը. մոտեցա՝ նրա լույսերն անջատելու որոշումով… Այնպես չէ, որ ինձ մոտ ամեն ինչ

Եվ ինչո՞ւ ես դու փռել իմ դեմ քո բույրը բոլոր…

Ի՞նչ է ուզում ինձանից կապույտ մորմոքը հրի… Ի՞նչ է ուզում քո հոգին, հազարամյա Նաիրի՛: Եվ ինչո՞ւ ես դու փռել իմ դեմ քո բույրը բոլոր Եվ իմ մորմոքը վառել թախիծներով ահավոր: