Ապրիլի 1-ին վերսկսվում են գարնանային արձակուրդով, ուսումնական ճամբարներով ընդհատված ուսումնական պարապմունքները։

Մեր ուսումնական տնտեսությունը՝ շենք-շինությունները՝ իրենց սրահներով-կաբինետներով, փակ լողավազանը, բակ-պարտեզները, Ագարակը, խնամքով-մանրամասնությամբ պետք է պատրաստել ապրիլմեկով սկսվող նախագծային շաբաթին։

Մարտի 30-ի շաբաթ օրն աշխատանքային է դպրոցների ղեկավարների և այն խմբերի համար, որոնց կկարևորեն դպրոցների ղեկավարները։ Անհրաժեշտության դեպքում պետք է ներգրավել և սովորողներին։ Օրվա վերջում՝ ժամը 2-3-ի ընթացքում, կրթահամալիրի տնօրենը, փոխտնօրենները շրջայց են կատարելու. դպրոցների ղեկավարները, ուսումնական կենտրոնների պատասխանատուները ներկայացնելու են իրենց ղեկավարած տնտեսության պատրաստության վիճակը։

Եվ ուսումնական աշխատանքների մեր պատրաստության մասին։

Կարևոր եմ համարում, որ մարտի 27-ի գրով իմ կարևորած երեք հարցադրումները անհատապես հասնեն նաև սովորողներին, ծնողներին։ Պետք է ապահովել, որ ուսումնական աշխատանք դառնա ընթերցումը սովորողի համար՝  սկսած երրորդ դասարանից։ Ես պատրաստ եմ պատասխանելու յուրաքանչյուրի հարցին՝ հեռավար, թե պայմանավորված հանդիպումով, բայց պետք է յուրաքանչյուրը նախ՝ հաստատի, որ սա իր ընտրությունն է, իր աշխատանքը, իր դպրոցը։

Խնդրում եմ տեսանելի դարձնել դպրոցներում այս օրերին գերակա համարվող աշխատանքները՝

  • ուսումնական բլոգների ուսումնասիրություն-համապատասխանեցումը (հիշեցնում եմ ուսուցչի բլոգին ներկայացվող պահանջները, սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջները).
  • ապրիլի 1-5-ի ուսումնական նախագծերի հրապարակումը, նախագծային խմբերի ձևավորումը.
    կիրակնօրյա իմ ընթերցարանը թող լինի դպրոցի ղեկավարի կազմած տեղեկանքը դպրոցում իրականացվող ուսումնական նախագծերի, ձևավորված նախագծային խմբերի մասին՝ իր նկատառումներով և ակնկալիքներով.
  • ապրիլի 26-27-ի պատրաստությունը՝ ուսումնական նյութերի փաթեթի, կլոր սեղանի ներկայացման, հոդվածի հրապարակում, հեղինակային կրթական բաց ցանցի ձևավորման աշխատանքներ…

Դե, իսկ ապրիլի 1-ը հեղինակային կրթական ծրագրով՝ ուսումնական օրացույցով, ուսումնական պլաններով, նախագծային ուսուցման ստուգատեսի առաջին օրը հումորի ու ծիծաղի  միջազգային օրն է, իսկական ռոդարիական տոնի առիթ։ Ով այնպիսի սուտ ասի….

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Կոնկրետացնենք փետրվարի երկու բաց մեդիաուրբաթները

Կրթահամալիրում 2016թ. հունվարի 25-ից մեկնարկած բնագիտա-տեխնիկական ստուգատեսի համակարգող Գնել Հարությունյանը տեղեկացնում է, որ 2016թ ստուգատեսը գրանցել է հայտերի որակի և քանակի զգալի աճ, խնդրում է ավելացնել արդյունքների ամփոփման ժամանակը։  Հանրակթական Դիջիթեքի համակարգող Մարիետ

Սեպտեմբերի 4-8-ի նախագծային ուսուցման շաբաթը կրթահամալիրի տնօրենի օրագրում

2017-2018-ի մեր սեբաստացիական մուտքը ինձ հիացնում է… Ինչպես և սեպտեմբերի 4-ից սկսվող նախագծային ուսուցման շաբաթը, ողջ ուսումնական տարվա վրա մի յուրայինի հայացք գցելու, անցնելիք ճանապարհը, որպես հաջող մեկնարկ, անհատական մի

Նոր աշխատանքային շաբաթ կրթահամալիրում. հունվարյան ուսումնական շրջանի մեկնարկ

Սեբաստացի մեծուփոքր` դասավանդողներ, սովորողներ, ծնողներ 2016թ. դեկտեմբերի 26-30-ը կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով ուսումնական տարվա առաջին շրջանի ավարտն է։ Սկսում է կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողների ձմեռային առցանց-հեռավար դպրոցը՝ իր հրապարակված ծրագրով և աշխատակարգով։