Ապրիլի 1-ին վերսկսվում են գարնանային արձակուրդով, ուսումնական ճամբարներով ընդհատված ուսումնական պարապմունքները։
Մեր ուսումնական տնտեսությունը՝ շենք-շինությունները՝ իրենց սրահներով-կաբինետներով, փակ լողավազանը, բակ-պարտեզները, Ագարակը, խնամքով-մանրամասնությամբ պետք է պատրաստել ապրիլմեկով սկսվող նախագծային շաբաթին։
Մարտի 30-ի շաբաթ օրն աշխատանքային է դպրոցների ղեկավարների և այն խմբերի համար, որոնց կկարևորեն դպրոցների ղեկավարները։ Անհրաժեշտության դեպքում պետք է ներգրավել և սովորողներին։ Օրվա վերջում՝ ժամը 2-3-ի ընթացքում, կրթահամալիրի տնօրենը, փոխտնօրենները շրջայց են կատարելու. դպրոցների ղեկավարները, ուսումնական կենտրոնների պատասխանատուները ներկայացնելու են իրենց ղեկավարած տնտեսության պատրաստության վիճակը։
Եվ ուսումնական աշխատանքների մեր պատրաստության մասին։
Կարևոր եմ համարում, որ մարտի 27-ի գրով իմ կարևորած երեք հարցադրումները անհատապես հասնեն նաև սովորողներին, ծնողներին։ Պետք է ապահովել, որ ուսումնական աշխատանք դառնա ընթերցումը սովորողի համար՝ սկսած երրորդ դասարանից։ Ես պատրաստ եմ պատասխանելու յուրաքանչյուրի հարցին՝ հեռավար, թե պայմանավորված հանդիպումով, բայց պետք է յուրաքանչյուրը նախ՝ հաստատի, որ սա իր ընտրությունն է, իր աշխատանքը, իր դպրոցը։
Խնդրում եմ տեսանելի դարձնել դպրոցներում այս օրերին գերակա համարվող աշխատանքները՝
- ուսումնական բլոգների ուսումնասիրություն-համապատասխանեցումը (հիշեցնում եմ ուսուցչի բլոգին ներկայացվող պահանջները, սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջները).
- ապրիլի 1-5-ի ուսումնական նախագծերի հրապարակումը, նախագծային խմբերի ձևավորումը.
կիրակնօրյա իմ ընթերցարանը թող լինի դպրոցի ղեկավարի կազմած տեղեկանքը դպրոցում իրականացվող ուսումնական նախագծերի, ձևավորված նախագծային խմբերի մասին՝ իր նկատառումներով և ակնկալիքներով. - ապրիլի 26-27-ի պատրաստությունը՝ ուսումնական նյութերի փաթեթի, կլոր սեղանի ներկայացման, հոդվածի հրապարակում, հեղինակային կրթական բաց ցանցի ձևավորման աշխատանքներ…
Դե, իսկ ապրիլի 1-ը հեղինակային կրթական ծրագրով՝ ուսումնական օրացույցով, ուսումնական պլաններով, նախագծային ուսուցման ստուգատեսի առաջին օրը հումորի ու ծիծաղի միջազգային օրն է, իսկական ռոդարիական տոնի առիթ։ Ով այնպիսի սուտ ասի….