Երբ Թոփչյան Արմինեի հետ առանց երկար-բարակ մտածելու սկսեցինք սեբաստացի մեդիա խմբերի հետ հանդիպումները, ինչ ինչ՝ այսպիսի զարգացումներ, զուլո՜ւմ, ու աչքերն էլ յուրաքանչյուրի՝ զույգ կրակ, չէինք պատկերացրել… Որ հանդիպումից հանդիպում մեր խփած մի բահը, քիչ է, այնպիսի փոս կստեղծի, ինչպես, ահա, Հռիփսիմեի դասարանի իսկական ուսումնական նախագիծը՝ բոլորի մասնակցությամբ, իմ բլոգի այս օրերի հաշվիչի ցուցմունքի կտրուկ աճն էլ գրանցում է, որ նախագծին՝ իմ բլոգի յոթօրյա կտրվածքով ընթերցում-դիտում-ունկնդրում-քննարկմանը, որպես նախագծով պարտադիր պայման, սկսում են մասնակցել ոչ միայն սովորողների ծնողները, ընտանիքները, հարազատները, այլև ծանոթ-անծանոթ ուրիշ մարդիկ… Այսպես, սիրելիներս, ես ոչ միայն պիտի կարդամ ձեր անհատական բլոգներում ուսումնական նախագծի արձագանքները՝ կարծիքներ, հարցեր, առաջարկներ, այլև ծանոթ-անծանոթ հարյուրավոր նոր մարդկանց…

Տեսնենք՝ ո՛նց ես իմ փորած էս փոսը չեմ ընկնում, Արմինե Թոփչյանի ու Հռիփսիմեի աջակցությամբ… Ախր, դիմացը մարտ ամիսը կա, ամեն հինգշաբթի՝ մի հանդիպում նախատեսված-պայմանավորված… Փոս ընկնելը, փոսում մնալը, որպես մի բնական, իմ կամքից անկախ թաքստոց, ինձ կփրկի՞… Կգան փոսի շուրջ կամ էլ հենց փոսի մեջ իրենց հարցերը կտան, խոսքը կասեն ու ոչ էլ կգնան…

Արևմտյան քարափ-բարձունքին։
Լուսանկարները՝ Շուշան Ալեքսանյանի։

Օրը ես սկսել եմ Արևելյան դպրոցում, Հռիփսիմե Առաքելյանի ու իր սաների հետ, իրենց անհատական բլոգներում… Կհանդիպե՞նք ֆիզիկական միջավայրում հինգշաբթի… Տեսնենք-տեսնե՜նք… Մի բան. իմ բլոգում, օրակարգում ի՞նչ պիտի փոխվի, եթե երրորդ դասարանցիները շարունակեն կարդալ… Ես, որ այդքան էլ, մեղմ ասեմ, հիացած չեմ վերջին շրջանի իմ պատումով, հետադարձ հայացքով ի՞նչ հետաքրքիր բան գտնեմ իրենց ընթերցանության համար… Առանց Դավիթ Բլեյանի գլուխ չեմ հանի… Դավիթը փոսերի մասնագետ է, ինձ մենակ չի թողնի…

Բլոգային-նախագծային ուսուցումը հեղինակային կրթական ծրագրով մեր փորած փոսն է, որպես փաստ-իրողություն մեր առաջ է, չես շրջանցի։ Չենք էլ ուզում շրջանցել. մեր ձեռքերումն է։ Ե՛վ մարտ-ապրիլյան տեխնոլոգիական կրթության ստուգատեսը, և՛ ընդունելության-համալրման ակտիվացող շրջանը, 2019-2020 ուսումնական տարվա գործունեության մանկավարժական մշակումները, ուսումնական պլաններն ու կարգերը, դասընթացների նյութական և ոչ նյութական միջավայրի կրթահամալիրային զարգացումները՝ տարվա և միջնաժամկետ ծրագրի համար, ենթադրում են մեր կրթական համայնքով մեկ բլոգային-նախագծային մոտեցման-եղանակի հետևողական, խորքային կիրառում, այնպես, որ անհատը ստեղծի, վերստեղծի, յուրայնացնի-յուրացնի հեղինակային մանկավարժություն կոչվածը՝ որպես հաստատություն ստեղծող, հաստատությանը կպած, հաստատությանը պատկանող մի բան։ Սրանք եղել են, սրանք կան. բա զարգացո՞ւմը…

Արևելյան դպրոցի 5-6 տարեկաններ։ Գունավոր մաթեմատիկական չափումներ։ Լուսանկարները՝ Տաթև Սահակյանի։

Իմ շարունակվող-շարունակական հանդիպումները տարատարիք-միատարիք մեդիախմբերով համոզում են, որ սրա համար կրթահամալիրով մեկ առկա է մի կարողություն, որով, որպես տարիների մեր ձեռքբերում, ես զարդարում եմ իմ օրվա գիրը։ Շնորհակալ եմ։

Ֆոտոխմբագիր՝ Սոնա Փափազյան
#1589

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հայրիկ, դու քեզ խելոք չես պահում

— Դավիթ, դու սրիկա ես,- զայրացած է մայրիկը… Դավիթը չի թողնում՝ լողանալուց հետո ականջները սրբի, դեղը չի խմում, որքան էլ՝ այն քաղցր է մոշի հյութի պես… Ամբողջ գիշեր մորն անհանգիստ

Կտամ` կթռնես լուսին

Կտամ` կթռնես լուսին… Սկսել է այսպես սպառնալ Դավիթ Բլեյանը.  ինձ, Արմինեին, իր քույրիկ-հորաքույր-մորաքույրերին, եղբայր-հորեղբայներին հաճախ է թռցրել լուսին… Մի բան կասի՝ կտա, մի գործ կանի՝ կտա, մեկ էլ՝ այնպես թափ կտա,

Որ օդը խաղա, շենքը թռչի, ու «ղու-ղու»-ն լսելի լինի ամենուր…

Հենց գնահատելու համար 2016-ին մեր կրթահամալիրային նյութական միջավայրում կատարված փոփոխությունները, այս անգամ՝ ճարտարապետ Համլետ Խաչատրյանի հետ, երկժամյա պտույտ ենք կատարում կրթահամալիրի Բանգլադեշով… Անշտապ քննարկում է կրթահամալիրի մշտական բարեկամ հայտնի մասնագետի