Օրագրի ընթերցողը, ով հավանել է Կենտրոն TV-ի «Հայկական ուրբաթ»-ի իմ հաղորդումը, հարցնում է՝ ի՞նչ է հայրենիքը, խնդրում է հայրենիքը թոփ 3-ի շրջանակում տեղավորվեմ: Հայրենիքը ամենից առաջ լեզուն է։ Իմ ընտանիքը, իհարկե՝ փոքր ու մեծ շրջանով՝ աղջիկներով, թոռներով, քույր-եղբայրներով, նրանց երեխաներով-թոռներով, սանիկներով, ընկերներով… Սեբաստացիների աշխարհ կրթահամալիրը: Եղա՞վ երեք։

Շարունակելով ընթերցողի հարցասիրության ուղղությամբ շարժվել՝ ասեմ, որ հավանեցի իմ ելույթը, երբ տարբեր, խրախուսական զանգերից հետո որոշեցի mskh.am-ում  նայել այդ հաղորդումը: Ես փորձում էի հեռուստադիտողին օգտակար ինչ-որ սցենարի մեջ պահել հաղորդումը: Ի՞նչ կավելացնեի, ի՞նչ դուրս մնաց հաղորդումից. պատասխանեմ՝  պայմանով, որ վերջին հարցն է, ես ուզում եմ շարունակել երեկվա գիրը: Պատմելիքս եկել է…

Հայ դատն ինձ համար եղել և մնում է հռչակված, Սահմանադրորեն ձևակերպված հանրապետության կայացում-կառուցումը`գրավիչ, որպես բնակավայր: Եվ հարյուրամյա տարելիցին պիտի խոսեինք, հպարտանայինք, ողջ հայությանը ներկայացնեինք ի՞նչ։

  • Ասենք՝ Հայաստան-Արցախ` հոգեբանական-մարդկային-տնտեսական-քաղաքական՝ օրգանական դարձած միավորի՝ թող որ իրավական-քաղաքական երկու միավորի՝ միջազգայնորեն ճանաչված Հայաստանի և չճանաչված Արցախի, ինքնորոշման ճանապարհով բարգավաճող երկրների մասին… Երկու գերմանական պետություն 1989-ի Բեռլինի պատի փլուզումից հետո առաջին տասը տարում նախանձելի կազմակերպված ինչ օրգանական նոր դաշնություն ստեղծեցին…
  • Ասենք՝ դասական մեսրոպյան ուղղագրության կիրառման արդյունքներն ամփոփեինք-ներկայացնեինք… հպարտանայինք, հայալեզու, հայագիր համացանցով, ասենք, օգտատերերի տպավորիչ և աճող քանակով:
  • Հայ մարդու ինքնությունն աշխարհով մեկ պահող, հայոց միավորող առաքելական ուղղափառ Սուրբ եկեղեցու գործունեությունը իր դիրքին-կոչումին համապատասխան դարձրած լինեինք…
  • Եվ իհարկե, խոսեինք ժամանակակից Թուրքիայում շարունակ մեծացող հայկական ներկայության մասին՝ մեր մշակութային կապերի, իրականացված բիզնես նախագծերի, անձնային կապերի ընդարձակման, համատեղ մշակութային նախագծերի մասին՝ նորոգված հուշարձաններ, հոբելյաններ, տուն-թանգարաններ, ցուցանակներ…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ասել եմ`անկատար-կիսատ-պռատ խոստում-խնդիր չի լինելու, չի մնալու

Դավիթ Բլեյանը սիրում է հարցնել. — Ե՞րբ է բացվում լույսը, պա՛պ, դու գիտե՞ս… — Գիտեմ, Դավիթ, գիտեմ և ինչպես… Ես թողարկում եմ վեց հարյուր յոթանասունյոթերորդ գիրն ավանդական-հաստատուն-բնական ընթացակարգով. առտու գիշերվա

Քոմենթը՝ խմբագիր ուսուցչի գործիք

Կարդալու խնդիրը միշտ կա, տեքստը հրաման լինի, այլ իրավական ակտ… թե, անգամ, մարդու հետ կնքվող աշխատանքային պայմանագիրը, էլ չեմ խոսում՝ սովորողի ուսումնառության պայմանագրի, ուսումնական պլանի, դասընթացի ծրագրի, «Դպիր»-ի հրապարակման թե կրթահամալիրի