Մարիետ Սիմոնյանի հրապարակումից ու Յուրա Գանջալյանի քոմենթից հետո գրելս չի գալիս․․․ Օրագրային գրառումների, թե պարզապես օրագրերի որոշակի պարբերական քանակից հետո կրթահամալիրի տնօրենը գրելու, մանկավարժական հարցադրումներ անելու կարիք-պատվեր-պահանջ, տո, իրավունք էլ չի ունենա։ Կվերածվի գործադրի, կսպասարկի մանկավարժությամբ զբաղվածներին, կստանձնի ստեղծագործական հավաքների սպասարկման ծառայությունների կազմակերպչի, հա-հա՝ մենեջերի պարտականություն… Ու ճիշտ կլինի․ դրան էլ տանում ենք։ Ես, իհարկե մենեջեր չեմ լինի, կսկսեմ օգնել անհատապես, ով դրա կարիքը կունենա, առանձին ուսումնական նախագծերի իրականացմանը․․․ Սիրով։ Գրելու բան՝ իհարկե կա․ Դավթի հայրիկի օրագիրը․․․

«Մեր թաղը» անիվների վրա նախագիծ:
Լուսանկարները՝ Արմինե Գյոնջյանի

Սովորող՝ կարգավիճակով, պահանջներով, ամեն օր․․․ Սովորողի դերում Դավիթ Բլեյանի վիճակը բարդացել է. դպրոցում չգիտեմ, Փաշայան Լուսինեն ինձ հաստատ կխնայի երկա՜ր, բայց տա՜նը․․․ Գյումրեցին կասեր՝ զոռե գը․․․
Արմինեն Դավթի հետ հարաբերվելիս՝ ուսուցիչ չէ, մայր է։
— Արի՛, Դավի՛թ,- առավոտյան կշտամբանքի փայը ավարտելու, կիսատ թողնելու համար ասում եմ,- գնանք լողարան, խոսենք հայր ու որդի, հասկանանք․․․
Ցնցուղի ջուրը ցնցում է Դավթին, հումորը, միտքը տեղը բերում։
— Դավիթ, քո քույրիկները՝ Լիլիթը, Տաթևը, Շուշանը, գիտե՞ս՝ ի՜նչ գովական սովորողներ են եղել, ինքնուրույն, հենց տուն են մտել դպրոցից, իրենց գործին-բանին․․․ Ո՞վ էր տանը նրանց ուսումնական գործերին խառնվում․․․
— Ես որ ծնված չեմ եղել, պա՜պ, դու իմ քույրիկների հայրիկն ես եղե՞լ․․․
Այսպես, քոմենթով ամեն ինչ իրար խառնեց իմ ընկեր-տղան… Թող մնա վաղը։
— Արի իրար հետ միշտ իմ փոստը բացենք, պա՜պ, մայրիկը շուտ է նյարդայնանում։
— Պայմանավորվեցինք։

Աշնանային լողափն ու հեծանվավարությունը արևելքում:
Լուսանկարները՝ Սյուզաննա Սարգսյանի:

Շուշան Բլեյանը պատրաստվում է իր ուսումնական-երկարատև ճամփորդություն-վերադարձին Վիեննա․․․ Երևանյան ամառը մի տեսակ մի շնչով ու մի քանի համերգով անցկացրեց․․․ Երեկ, Մեդիակենտրոնում իր ընկերուհի Անի Սարգսյանի ու իր տեսքից հուզվեցի․․․ Երկուսն էլ ինքնավստահ, պսպղուն․․․ Շնորհակալ եմ, «Սեբաստացի» TV , սեբաստացի ընկերներ, այս համերգի, աջակցության համար․ ամենքիդ  հետ լինի։

Արևիկ հոգեբանի ու կրծքին տեղավորված երկամսյա՞  Եվայի հետ այսպիսի հանդիպումը Արևմուտքի դպրոցի ճանապարհին ինձ հանկարծակիի բերեց․․․ Արդեն միասին ճանապարհում են ամեն օր 5 տարեկան Ալեքսին դպրոց․․․ Այս պատումը «պսպղուն» բառից եկավ։ Արևիկը մեր արևի տակ պսպղում էր, իսկապես, չգիտեի՝ ո՜նց լուսանկարեմ, ո՞ր կողմից․․․ Չստացվեց, մնաց հաջորդ անգամ։ Կհանդիպենք։

Արևիկն ու Եվան։
Լուսանկարները՝ Աշոտ Բլեյանի

Հայաստանում լրագրողները հենց պարապ են մնում, հիշում են մի բան գրելու համար սկսում են հիշել, որ բուհերը հաջորդ տարի կմնան առանց ուսանողի, որ․․․ կրթության որակը ընկել է․․․ Կյանքի, ապրելու որակի անկման, հավեսի անհետացման հետ գործ չունեն․․․ քաղաքական կստացվի։ Ո՛չ էլ ծնունդի գահավիժող անկման, ո՛չ էլ, առավել ևս այս ամենի լուծումների. ասենք, ցույց տային, որ այսինչ բուհում այսինչ բանը փոխել են, որ անհանգստությունը բուհին ուրիշ է դարձրել, ավելի կարող, գործուն, այսօրվա մարդուն ու իր կյանքին ուղղված․․․ Չէ, ասում են, մեզ ուսանող տվեք, պատրաստի ու հիմա, որ մենք աշխատանք ունենանք․․․

Մարդու ծնունդի համար ինն ամիս գոնե պետք է․․․ Մի բան էլ կարծես, որ մոռացե՞լ են․․․

#1145

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Իմ օրվա գիրը՝ որպես օրվա ճամբարային խճանկար

          Լողափնյա պարտեզ: Ֆոտոշարը՝ Հասմիկ Պողոսյանի: Լողափնյա ճամբար Արեւելյան դպրոց-պարտեզում: Ֆոտոշարը՝ Քրիստինե Պողոսյանի: Լողափնյա ճամբար Արեւմտյան դպրոց-պարտեզում: Ֆոտոշարը՝ Ծաղիկ Գասպարյանի: Լողափնյա ճամբար Հարավային դպրոց-պարտեզում: Ֆոտոշարը՝ Արեւիկ

Սեբաստացիները պահանջ ունեն ժամանակի մեքենայի ու… ստեղծում են այն

Արթնացել եմ առտու-գիշերվա 4-ին՝ գրելու պահանջով. արթնացել եմ, որ գրեմ, պատմեմ անձայն՝ վայելելով իմ պատրաստած, Շուշվա Քարին տակի մեղրով լուծված սուրճը… Իսկ ժամանակի մեքենայի մասին խոսակցությունը բացվեց Մարմարյա սրահում, երբ

Բաժանարար գիծ, որ պարտադրում է ընտրություն՝ բռնությո՞ւն, թե՞…

Օրագրի իմ ընթերցողի՝ էլ. փոստով հղած հարցին սիրով անդրադառնում եմ… Այս տարի ևս՝ դեկտեմբերի 29-ից՝  Սուրբ Ծննդյան պահոց Բարեկենդանից պահք եմ պահելու… Ամանորի սեղանն ինձ համար տոնականորեն գեղեցիկ է ու սպասված՝ հենց պահքով… Պահքն իմաստ,