Որպեսզի հասկանալի լինի իմ շփոթմունքը, նախ՝ Ձեր ուշադրությունն եմ հրավիրում 2016-2017 ուստարվա 1-ին կիսամյակում կրթահամալիրում իրականացվող ուսումնական պարապմունքների միասնական ժամատախտակի վրա. շեշտում եմ՝ միասնական՝ կրթահամալիրով մեկ։

Այսօր «Սեբաստացիներ» երգչախմբին այցելելուց հետո ես 16.25-ից Բաբաջանյան պողոտայի երկրորդական փողոցում էի, երկարօրյա ուսուցմամբ սովորողներին և ուսուցիչներին էի ճանապարհում կրթահամալիրի տրանսպորտային երթուղիներով։ Փաստորեն, ով երբ ուզում է, որ դպրոցից, որ խմբով դուրս է գալի՞ս, զբաղեցնում երկրորդական փողոցը՝ Սեբաստացի ավտոկայարանը ու սպասում… Երբ ավտոբուսները չեն կարող մեկնել 17.00-ից շուտ, երբ միասնական ժամատախտակով գրված է, մեջ եմ բերում, Երթ դպրոցներից — 16.45 — 17.00։ 

Այսօր ես նայեցի ժամացույցին. ավտոբուսները շարժվում են 17.02-ից սկսած մինչև 17.05. ու բոլորը նստած երթևեկողներ էին։ Եվ նորմալ է։ Այս դեպքում մնում է պատասխանեք՝ ի՞նչ է պատահել, ո՞ւր եք շտապում, ինչո՞վ է ձեզ ավտոկայանը կես ժամ առաջ ձգում։

Հաշված է, որ Նոր դպրոցից ոտքով, Դպրոց-պարտեզից ոտքով, Գեղարվեստից և Հիմնականից ավտոբուսով մինչև ավտոկայարան 5 րոպեի ճանապարհ է։ Լուսինե Մամիկոնյանը պիտի ներկայացնի տեղափոխման սխեմա-ժամակարգը, սովորողների ցուցակները՝ ըստ ավտոբուսների։  Դպրոցների ղեկավարները ունեն ավելի կարևոր գործ այդ ժամին, քան սովորողներին ճանապարհե՞լը։ Մի՛ ունեցեք։

Բան ունեք ասելու՝ ասեք։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ո՛չ առճակատում է, ո՛չ մասնավոր վեճ…

ԳԹԿ տնօրենի պաշտոնակատար Արմեն Փաշայանին Հարգելի պարոն Փաշայան Նորից պնդում ենք, որ ԳԹԿ-ն չի կարող ո՛չ թեստային, ո՛չ մեկ այլ եղանակով ընթացիկ գնահատում (ստուգում) կատարել, քանի որ հանրակրթության մասին ՀՀ

Հասմիկ Թադևոսյանին

Հասմիկ Թադևոսյան.- Բարև Ձեզ, պարոն Բլեյան, մենք հիացած ենք Ձեր կրթական համալիրով և կարծում ենք, որ շատ ճիշտ ուղի ենք ընտրել` մեր փոքրիկին Ձեր կրթահամալիր բերելով: Մենք սիրիահայեր ենք, ու մեզ

«Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագիծը՝ քաղաքային ծրագիր

Հունիսի 19-ի օրագրի հավելվածը։ Երևանում 20-րդ դարի 70-80-ականներին կառուցված բնակելի արվարձանների սահմանափակ տարածքում՝ թաղամասում, տեղավորել են մի քանի ուսումնական հաստատություններ՝ նախադպրոցական և հանրակրթական: Յուրաքանչյուր հաստատությանը (դպրոց, մանկապարտեզ), շենքից բացի, տրամադրվել