
Առաջարկ Հայաստանին
Նոր հարղորդաշարի առաջին հանդիպումը «Կենտրոն» հեռուստաընկերության տաղավարում։
Աղբյուրը՝ kentrontv.am

Առաջարկ Հայաստանին
Նոր հարղորդաշարի առաջին հանդիպումը «Կենտրոն» հեռուստաընկերության տաղավարում։
Աղբյուրը՝ kentrontv.am
Կրթահամալիրի մանկավարժության աջակցության ուսումնական կենտրոնի բլոգում, msksh.am-ում, ֆիզիկական միջավայրում՝ կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում, հետևում եմ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ուսանողների հերթական խմբի ուսումնաճանաչողական փորձառության ընթացքին… Ասում եմ՝ հերթական, քանզի Խ.
Միշտ եղել է ու կա՝ մեզանում-ձեզանում… Նախ՝ «ողջույն» ու հետո՝ «շնորհակալ եմ»: Մեզանում բարյացակամության մեծ պակաս՝ ընտանիք, հավաքանի, հասարակություն ստեղծող այս ատաղձի… Առանց առիթների, որպես առօրյա ծանոթի-անծանոթի նկատմամբ բարյացակամ լինելու
Արթնացա պատմելու-գրելու պահանջով. Սուսան Մարկոսյանի «Դպիրը» գարնանային՝ Սուսան Հովհաննիսյան թարգմանիչով (թե չէ Նազենի Հովհաննիսյան ա՜ստղ), Էմանուել Ագջոյանհեղինակով ու իմ միշտ սիրելի Փոյայով,mskh.am-ի գլխավոր էջը՝ իր մանկավարժական ամենշաբաթյա սեմինարի ու Արման Երանոսյանի
Համաձայն եմ Աշոտ Բլեյանի տեսակետի հետ այն առումով, որ որակյալ կրթությունը կարող է իրականանալ այնտեղ, որտեղ կա ինքնակրթություն: Ալբերտ էյնշտեյնն է ասել, որ այն գիտելիքն է իսկապես քոնը դառնում, որն ինքնուրույն ես ստացել: Հատկապես 21-րդ դարի ուսուցիչն այլևս գիտելիքի և տեղեկատվության աղբյուրը չէ: Ուսուցչի դերն այժմ սովորողի հակումները և նախասիրությունները բացահայտելն է և ուղղորդումը, որպեսզի սովորողը կարողանա ինքնուրույն զարգացնել դրանք:
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի հիմնադիր տնօրեն Աշոտ Բլեյանը շատ ճիշտ նկատեց,որ ուսուցիչների թափուր աշխատեղերի հարցը կարելի է լուծել մանկավարժական ԲՈւՀ-երի ուսանողներով համալրելու միջոցով։