Ծրագրի նպատակը՝ ստեղծել բազմաֆունկցիոնալ բացօթյա և մասամբ ծածկ տարածք, որտեղ երեխաները (2–5 տարեկան), նրանց ընտանիքները և համայնքի բնակիչները կարող են սովորել, խաղալ, ծանոթանալ բնությանը և զարգացնել սոցիալական ու ստեղծագործական հմտություններ։

Տարածքի չափերը

  • Ընդհանուր մակերես՝ 850մ² (100×85 մ)
  • Գտնվելու վայրը՝ բնակելի արվարձան
  • Բաժանում ֆունկցիոնալ գոտիների՝ կրթական, խաղային, գյուղատնտեսական և հանգստի

Գլխավոր նպատակները

  1. Կրթություն և զարգացում — երեխաները սովորում են բույսեր աճեցնել, խնամել կենդանիներ, իրականացնել բնապահպանական փորձեր։
  2. Ֆիզիկական ակտիվություն — բացօթյա խաղեր, սպորտային գոտիներ։
  3. Սոցիալական ինտեգրում — ընտանիքների և երեխաների շփում տարբեր տարիքային խմբերում։
  4. Էկոլոգիական մտածողություն — վերամշակման, կենսաբազմազանության և ջրի խնայման հմտություններ։

Նախագծի նորարարական կողմերը

  • Բնության մեջ ինտեգրված ուսուցում — դասերը դուրս են գալիս դասասենյակներից։
  • Մասնակցային պարտեզ — երեխաներն ու ծնողները միասին են աշխատում։
  • Կենսագործունեության շրջափուլ — «սերմից մինչև բերք» ուսուցման մոդել։
  • Կայուն զարգացման մոտեցումներ — արևային էներգիա, անձրևաջրերի հավաքում, օրգանական այգեգործություն։

Նախագիծը ներառում է

1. Խաղահրապարակ

  • Հատակի մակերես՝ ավազ, խոտ կամ ռեզինե ծածկույթ
  • Ճոճանակներ, սղարաններ, լողավազան
  • Տաղավար արևից պաշտպանվելու համար և նաև որպես բեմահարթակ

2. Բանջարանոց

  • Բազմաբույս տնկարկ (պարունակի մանկապարտեզի երեխաների աճեցրած բանջարեղեն՝ գազար, սոխ, մաղադանոս)
  • Ջրման պարզ համակարգ՝ ցնցուղներ կամ այլ տարաներ

3. Կենդանիների գոտի

  • Հատուկ վանդակներ կամ բաց տարածք թռչունների (թութակներ, հավեր), ճագարների, կրիաների համար
  • Ոչ մեծ, բայց խնամված տարածք, որպեսզի երեխաները կարողանան շփվել կենդանիների հետ

4. Հանգստի գոտի

  • Ծառերով ստվերոտ հատված, հարմար նստատեղեր
  • Գրքերով փոքրիկ դարակներով
  • Խաղեր՝ լեգո, փազլներ

Շենք

  • Սենյակներ ուսուցման, քնի, սննդի համար
  • Կից փոքրիկ մուտք կամ ծառայողական մուտք
  • Բաց ցանցապատ շքամուտք

Տան ներկայիս տարածքին ավելացված է հավելյալ բաց շքամուտք (2.50×8.50)մ

Տեսքը (Google Earth)-ից

Մայր հատակագիծը

Տան ընդհանուր տեսքը դրսի կողմից՝

 

Տան ինտերիերի որոշ հատվածներ

Տան հողամասի որոշ հատվածներ

Ընդհանուր տարածք-հղում

Շենք-հղում

Ներկայիս հատակագիծը առանց ավելացրած շքամոտքի

Առաջարկվող հատակագիծ ավելացված բաց տանիքով՝ շքամուտքով

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Գերբնական ուժով ազդել՝ փշաքաղվելու աստիճան

Միˊ կասկածեք Վահան Տերյանի ազդեցության այսպիսի ուժին, դա ես չեմ ասում՝ ըստ Տերյանի ծոռ Գևորգ Էմին Տերյանի` «ամենատերյանասեր տիարը». կարդացե՛ք «Կարդում ենք Տերյան» ստուգատեսի մասնակիցներից Մարգարիտ Մանվելյանի այս հրապարակումը կամ լսե՛ք

Ի՞նչ է նշանակում գիրքը ճիշտ օգտագործել

Կրթահամալիրի Հիմնական դպրոցի նոր ղեկավար Հռիփսիմե Առաքելյանը նախաձեռնել է «Սեբաստացիներ» ուսուցչական երգչախմբի այցը, համերգը Աշտարակ: Մենք կքայլենք, կերգենք Կարմրավորում, Սբ. Մարինեում… Մենք ավելի կմոտենանք Ալագյազին… Հետաքրքիր են պոետի մտքերը, տպավորություններն

Մագադանից Բանգլադեշ՝ արթմնի. հա՛մ լուսաբաց, հա՛մ կյանք՝ հորիզոնում

Այնպես չէ, որ ես միշտ հաշտ եմ իմ օրագրապատումով  օրը,  իմ աշխատանքն այսպես ամեն օր առտու-գիշերվա չորսին սկսելու հետ… Հատկապես այսօր, հիմա, երբ արթնացել եմ ու դժկամությամբ արձանագրել՝ երեքի և