Իմ օրագիրը, իմ բլոգապատումը 2019-ին կլինի անընդհատ․․․ Նախածննդյան-Սուրբծննդյան օրերին հունվարի ես կպատմեմ, կգրեմ, եթեր դուրս կգամ արտակարգ․․․

01․01․2019, ժամը 11։00

Դավիթ Բլեյանը իմ ուղեկցությամբ մտնում է լողարան․․․ Դժվար է հանվում․․․
— Դավի՜թ, ինչո՞ւ ես դժվարացնում շոր հանելը․․․
— Հանվելը հավես ա, դժվար չի, հագնվելն ա դժվարը․․․

Լողալուց հետո, իմ գրկում, սրբիչի մեջ կոլոլված է..
— Գիտե՞ս,  Դավի՛թ, մարդիկ քանի՜ հարյուր-հազար տարի առանց հեռախոսի-բջջայինի խոսել են, հաղորդակցվել։
Դավիթը Ձմեռ պապից սմարտֆոն է ստացել։
— Գիտեմ, իրենց համար խոսելը հավես ա եղել, հիմա հավես չի։ Իրենց քարանձավները խոսելու համար էին, ոչ թե ապրելու․․․ Հիմա բնակարանները ապրելու համար են, ոչ թե խոսելու․․․

Բազմոցին Դավիթը մայրիկի օգնությամբ հագնվում է․․․
— Մայրի՜կ, նույն բանը արդեն տաս անգամ ասում ես․․․
— Հա՛, բայց ի՞նչ օգուտ, բան չի փոխվում․․․ Դավի՛թ․․․
— Փոխվում է, փոխվում է, թե չէ չէիր ասի․․․

Լուսանկարները՝ Արմինե Աբրահամյանի։

2019-ի՝  Նոր տարվա իմ առաջին տեսանյութը, որպես Աստղիկ ու Դավիթ Բլեյանների ուղերձ-թարգմանություն, երախտագիտության խոսք յուրաքանչյուրիդ։ Ձմեռ Պապի՝ ձեր հավաքական զորության-հոգատարության համար՝ ձյուն-ձմեռով իր ջերմության ու կոնկրետության համար, Աստղիկին-Դավթին ուրախություն պարգևած նվեր տարվա և նվերների համար․․․

01.01.2019-ի առավոտ․ Աստղիկ Բլեյան
Տեսանյութեր Արմինե Աբրահամյանի։

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=FQx9CjcNRPg]

Կլոդ Դեբյուսի․ կատարումը՝ Շուշան Բլեյանի։

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ix0XZNC3JI0]

#1541

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Անհատական մակարդակում հետևողական լինենք մինչև վերջ…

Այն ժամանակ, երբ կրթահամալիրի արհեստագործական ավագ դպրոցի շրջանավարտներն ու ուսուցիչները  «Փարվանայում» էին իրենց հասակակիցների հետ, Մալաթիա-Սեբաստիայի վարչակազմի ղեկավարի նախաձեռնությամբ, Գեղարվեստի ավագ դպրոցը գտել էր պատշաճ-մեկուսի միջավայր՝ սովորողներով-ուսուցիչներով-ծնողներով միասին լինելու երեկոյան,

Գիր՝ խոստացած էսսեով նոր մարդու մասին․․․

Գիտեք, ինձ համար ամենահետաքրքիրը մարդն է, որևէ ձևով նրա հայտնաբերումը, նրա դրսևորումը, ճանաչումը․․․ Այս շաբաթն այսպիսին էր՝ վերը նշված բոլոր ձևերով․․․  Ինչո՞ւ չպատմեմ, ինչի՞ համար է այս անընդհատ գիրը-պատումը․․․ Գոշ

Գրավյա՞լ տարածքներ, ազատագրված տանիքներ, նկուղներ, դաշտեր…

Այս օրերին ապրիլյան տեխնոլոգիական «Ձոն» ստուգատեսի շրջանակում գարնան ծաղկունքի ոգևորումն է ամենուր՝ կրթահամալիրի բանգլադեշով մեկ, հյուսիսում, հարավում, արևմուտք-արևելքում, խառնարան-մայր դպրոցում… Ես այս կամ այն ձևով մասնակցում-աջակցում եմ մեր ուսումնական մասնաշենքերում