Վեցերորդ օրը Աստված ավարտեց արարման գործերը, յոթերորդ օրը արարման բոլոր գործերից հանգստացավ: Աստված օրհնեց յոթերորդ օրը, սուրբ դարձրեց այն, քանի որ այդ օրը Աստված հանգստացավ արարման իր բոլոր գործերից: Հեղինակային կրթական ծրագիրն էլ արարում է. վեց օր անընդհատ գործող` մշակող, կազմակերպող, տարածող ուսուցիչ, հանգստացիր յոթերորդ օրը:

Ես առաջարկում եմ կիրակնօրյա մի ընթերցարան, որ ընթերցումը ոչ միայն պարտադիր չէ, այլև հանգստացնող, ժամանցային և օգտակար է: Սրանից հետո ամեն կիրակի իմ օրագիրը այսպիսին կլինի:

«Ձոն» ստուգատեսի շրջանակում ներկայացնենք նաև մեր բնակարանների ծաղիկները: Ահա, Արմինե Աբրահամյանը ներկայացնում է մերը:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Մի՛ գնացեք. ճամփորդեք ձեր երկրով ու պատմե՜ք

Ի՛նչ զարմանալի խորագիր է՝ «Ճամփորդական պատումներ»… Սոնա Փափազյան ջան, նոր անվանակարգ՝ ո՞ր ստուգատեսով՝ ուսումնահայրենագիտական ճամփորդությունների՞… Զարմանալի էնքա՜ն բան կա, Սոնա աղջիկ, բա էս մի տնօրենի գո՞րծ է. էսքան ճամփորդական պատմություն, որ

Սա է ամենը։ Ամբողջ իմաստը հենց սա է…

Ախալքալաքը թողնելուց առաջ՝ հունիսի 24-ին, ցերեկվա ժամը 4-ն անց, մենք «Կայծեր»-ով, «Սեբաստացիներ» ուսուցչական երգչախմբով, կրթամշակութային արշավի ողջ կազմով մտանք քաղաքի բերդի տարածք․․․ Ամենուր 1982թ․ հուլիսյան արշավախմբի ակտիվացնող տպավորություններն են․ իսկական

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը՝ Բլեյանի դպրոցը դարձավ, դառնում է 30 տարեկան…

Մեծ հարգանքով երեք Աշոտների 1985-1989 թթ ստեղծած, ղեկավարած, գորբաչովյան վերակառուցման շրջանի գուցե ամենազարթուն կրթամշակութային-նորարարական նախագիծ թիվ 183 դպրոցի նկատամբ (երեք Աշոտներից մեկն եմ). այդ հավեսի, մանկավարժական նորարարության աղբյուրի վրա ստեղծվեց