Օրը սկսեցինք որոշված Դդմաշենի Սուրբ Թադևոս վանքում, հա, վանք՝ գործող, բաց, ուխտավորի համար․․․ Բլեյան դպրոցի հյուսիս-գեղարվեստի սեբաստացիների խումբը պայմանավորված մտավ գյուղը նշանավոր, որի եկեղեցին միայն 7-րդ դարի է, իսկ եկեղեցուց ձգվող գերեզմանները․․․ 

Տիգրանյանին ու իր սաներին թողնենք որոշումը․․․ Լսեք՝ դաշտում, եկեղեցամերձ կանաչ աշխարհում, Դդմաշենի պատմության ուսուցիչը որքան կիրթ պատմում է սեբաստացիներին Դդմաշեն համայնքի  ամենակարևոր բաների մասին․․․ Հրազդանի հունով ձգվող սրբություններով, արժանի մարդկանցով։ Այս խորոտիկ կնոջ մեջքին էլ՝ 1937թ․ ստալինյան նահատակների եզակի հուշարձանը։  

Ապրիլ 24, առավոտ, 304 պալատի կրնկի վրա բաց պատուհանով ուղիղ եթերում երկու ընկեր, երրորդը՝ դուք եք, մեր հավատավոր, կանաչ թեյ ենք խմում, ու այս պատմությունը 6 րոպե 20 վայրկյանից գնում է․․․ Ի՜նչ ձայներ, ի՜նչ երաժշտություն, ճիչ-ուրախություն, ոնց է մեր տղան փողը փչում, ոնց են միասին աղոթում-երգում․․․ այսպիսի ապրիլ առողջարանում։ 

Հետո էլ անցնում ենք Աստղիկ Բլեյանի ու իր 30 ընկերների աշխույժին արևմուտքի պարտեզում։ Շարունակությունը՝ օրվա օրացույցով զարմանալի՝ Սվետա Ճաղարյանի ու իր ընկերների նորացված երաժշտության ուսումնական կենտրոնից, մայր դպրոցի փառատոնային պուրակից։ Եղեք մեզ հետ ամբողջ օրը։ 

#2046 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Զգացմունքների վավերագրություն գիր է…

Քաղաքը «դուխ» է, և կարող է պատկանել բացառապես «դուխով» մարդկանց, քաղաքը տեղով մեկ մի մեծ հանդգնություն է․․․ Վարդ Սիմոնյանի մարտի 3-ի հրապարակումը՝ հատված իր «Զգացմունքների վավերագրություն»-ից ներկայացնում եմ իմ օրագրի

Փայտը երկու ծայր ունի, լսելը՝ երկո՞ւ իմաստ…

Արմինեն շարունակ-հետևողական նախատում է ինձ, որ ես Դավթի դաստիարակությամբ չեմ զբաղվում, ասել է թե՝ չեմ նախատում, դիտողություն չեմ անում, մենակ իր վրա է մնում այդ կարևոր-պատասխանատու գործը, դրա համար էլ

Քայլ արա՛ ու միացի՛ր կրթական ցանցին․․․

Դուք եք հեղինակը ձեր գործի․ հունիս ենք նախագծում, հեղինակային դպրոցների բաց ցանցով, կրթահամալիրի՝ ցանցում գործող հանրակրակրթական դպրոցների, նախակրթարանների, քոլեջի, ուսումնական կենտրոնների սովորողներ-սաներ-մանկավարժական աշխատողներ, ցանցի նկատմամբ իրենց կարգավիճակը որոշող այլ ուսումնական հաստատությունների,