Հարցազրույցի աղբյուրը` operativ.am

«Հրապարակի» հարցերին պատասխանում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի հիմնադիր տնօրեն Աշոտ Բլեյանը, ով Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի իշխանության տարիներին լուսավորության նախարարի պաշտոնն էր զբաղեցնում, իսկ 1992 թվականին՝ պատերազմի թեժ փուլում մեկնել էր Բաքու, խաղաղասիրական առաքելությամբ:

— Պարոն Բլեյան, հասարակությունը բուռն քննարկում է Լևոն Տեր-Պետրոսյանի հարցազրույցը, որի ընթացքում նախագահը խոսել է նոր զիջումների մասին, նշելով, թե եթե մեկ ուրիշը ստանձնի վարչապետի պաշտոնը, գուցե ավելի վատ փաստաթղթեր ստորագրվեն: Ըստ էության, նախագահը նոր կապիտուլյացիայի է նախապատրաստում հասարակությանը:

— Ես այս առումով տարբերվում եմ բոլորից: Երբ մարդիկ միահամուռ մի բան են քննարկում, ես աշխատում եմ չզբաղվել դրանով, չխոսել այդ մասին: Այս մասով ես չունեմ հետաքրքրություն և չեմ ցանկանում անդրադառնալ առաջին նախագահի հարցազրույցին: Դա նախ և առաջ հարցազրույց է, իսկ հարցազրույցներ մեկնաբանել կամ քննարկել չեմ ցանկանում: Ես ունեմ իմ տեսակետները` ցանկացած հարցի վերաբերյալ և կարող եմ արտահայտել դրանք: Ինձ հետաքրքիր չէ, առաջին նախագահի տեսակետը համընկնո՞ւմ է իմ տեսակետների հետ, թե՞ չի համընկնում, ամենայն հարգանքով նրա անձի նկատմամբ:

— Երկիրը բավականին ծանր վիճակում է, իսկ առաջին նախագահը նոր կապիտուլյացիա է առաջարկում, նշելով, թե Ճապոնիան ևս կապիտուլացվել է: Սա Ձեզ չի՞ մտահգում:

— Ես շատ կուզեի իմանալ, թե առաջին նախագահն ինչո՞ւ իր իշխանավարման տարիներին ցավոտ զիջումների չի գնացել: Օրինակ, 1992 թվականին, կամ 1994-ին, ինչո՞ւ….

— Ինչո՞ւ….

— Ես չգիտեմ, բայց շատ կուզեի իմանալ: 1994-ին հրադադար եղավ, ձեռք բերվեց համաձայնագիր, որտեղ կային Հայաստանի, Ղարաբաղի և Ադրբեջանի ստորագրությունները` Պաշտպանության նախարարների մակարդակով: Կար սահմանված ժամկետ, որ տասը օրում քաղաքական կարգավորում պետք է հաստատվեր: Առաջին նախագահը ճիշտ կլիներ, որ այս հարցերին պատասխաներ: Փաստորեն բոլորին, այս պարագայում` Նիկոլ Փաշինյանին կարելի է առաջարկել ցավալի զիջումների գնալ, սակայն երբ առաջարկողն էր իշխանության, չգնաց ցավալի զիջումների: Պարոն նախագահ, իսկ ինչո՞ւ Դուք ցավալի զիջումների չգնացիք:

— Նախկին նախագահները, Կաթողիկոսը, Մայր Աթոռում հանդիպում ունեցան և տարածված հայտարարության մեջ նշեցին, որ այդ հանդիպումները կունենան շարունակական բնույթ: Ունե՞ք սպասելիքներ այս մասով:

— Երկու մոտեցում կարող է լինել. նախ պետք է հասկանալ, թե ինչի՞ ենք ձգտել մենք: Հայաստանում քաղաքացիական հասարակությունը նախ պետք է գործի, իր բոլոր ինստիտուտներով, որպեսզի երկրի ներուժը կարողանա ճիշտ օգտագործել` այս ծանր խնդիրների լուծումները գտնելու համար, որպեսզի ես` քաղաքացիս կարողանամ մասնակցել իմ երկրում առկա խնդիրների լուծման գործընթացներին: Դրանք նաև իմ խնդիրներն են, եթե ես չեմ մասնակցում այդ ամենին, ուրեմն այդ խնդիրներն անլուծելի են դառնում: Սա միայն նախկին նախագահներին և Կաթողիկոսին վերաբերող հարց չէ: Դա ի՞նչ կարգավիճակ է` նախկին նախագահ: Ես էլ քաղաքացի եմ` միշտ ներկա: Մենք նաև ընդդիմություն ունենք, ընդդիմադիրները ևս պետք է այս պրոցեսներին մասնակցեն, փորձեն իրենց ազդեցությունն ունենալ: Ո՞վ է նրանց խանգարում, ի՞նչ խնդիր կա:

— Երկիրն օրհասական վիճակում է: Ձեր լուծման տարբերակը ո՞րն է….

— Մեր վիճակը ե՞րբ օրհասական չի եղել: Միշտ էլ էս վիճակում ենք եղել:

— Կարծում եք մշտապես նման իրավիճակո՞ւմ ենք եղել:

— Այո:

— Իսկ մեր հաղթանակնե՞րը….

— Դա ավելի շատ հաղթողի պատրանք էր, ոչ թե հաղթանակ: Օրինակ, ես որպես քաղաքական գործիչ, գիտեի մեր վիճակը: Ես երբեք Հայաստանը հաղթանակած չեմ համարել, ավելին` ցույց եմ տվել վտանգները: Իմ տեսակետները միշտ էլ հայտնել եմ:

— Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում:

— Անկախ Հայաստանը խորհրդային հանրապետություններից մեկն էր: 1991 թվականի սեպտեմբերի 21-ին Անկախության հանրաքվեով մենք Հայաստանը հռչակեցինք որպես անկախ պետություն: Հաղթանակ տանել, նշանակում է հաստատել խաղաղ համակեցություն: Դա նշանակում է Ադրբեջանի, Թուրքիայի Վրաստանի և Իրանի հետ համակեցություն խաղաղ պայմաններով: ԽՍՀՄ-ում նման խնդիրների չէինք բախվում հասկանալի պատճառներով, սակայն անկախացումից հետո մենք առերեսվում ենք բոլորի հետ: Հենց նման խնդիրներն էլ դառնում են ճակատագրական, ինչու չէ` ողբերգական:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Բուհերի շահառուներին փաստի առաջ կանգնեցնելը փոփոխությունների ամենավատ տարբերակն է

«Կրթության համակարգում փոփոխությունները պետք է լինեն խորքային, դրանց պետք է մասնակցեն շահառուները: Նրանց փաստի առջև կանգնեցնելը փոփոխությունների ամենավատ եղանակն է. դա կհանգեցնի անվստահության մթնոլորտի ձևավորմանը»,-Factor TV-ի հետ զրույցում նման տեսակետ

Ուսուցիչը լավ աշխատելու խթան չունի

Իսկ ծնողներն ամեն ինչ անում են «անհոգների ակումբում» իրենց երեխաներին ներգրավելու համար  «Առավոտ» 9.09.2006 Ակնհայտ է, որ նորից դպրոցական կրթության փոփոխությունների մասին ամբողջ խոսակցությունն ի վերջո հանգում է նույն հարցերին՝ ով

Երբ անընդհատ խոսում են Հայաստանում ռուսերենը խորացնելու մասին, դա նշանակում է՝ մեր ինքնիշխանությունը խոցված է

«Առաջին լրատվական»-ի հարցերին պատասխանել է Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի հիմնադիր-տնօրեն Աշոտ Բլեյանը