Ահա, այդ ժամանակ մի մեծ հավաք էլ կրթահամալիրի Գեղարվեստում էր` «Գրիգոր Խաչատրյան» մրցանակակիրները վերջապես հանդիպել էին… Մրցանակը շնորհում է «վերևն՝ Աստված, ներքև՝ Գրիգոր Խաչատրյանը» 1990-ից սկսած, իր ժամանակակիցներից ամենա-ամենաներին: Մի́ նեղացեք. մենք Գրիգոր Խաչատրյանի զոհերն ենք, ոչինչ չենք կարող անել, չենք կարող ազդել, միջնորդել… Մրցանակն էլ` տեղով մեկ Գրիգոր Խաչատրյան…
Սեբաստացիներին հարազատ-ծանոթ, ավելի կամ պակաս, անուններ, բոլորն էլ հավասար կարևոր… Գեղարվեստը իր բացօթյայով հարմար միջավայր է նաև այսպիսի հավաքների համար: Կարևոր որոշում է կայացրել «անուն բարձր ու վսեմը»` ինչ-որ պարբերականությամբ հրավիրել «Գրիգոր Խաչատրյան» մրցանակակիրների հավաքներ, ներկայացնել հրովարտակներ, որ պարտադիր են բոլոր ժողովուրդների և իշխանությունների համար: Բացի Հայաստանից, իհարկե…

«Պատմուճանները և հիմնադրամները, թեկուզ և դրանք նվիրաբերվեն և շատ հարուստ քաղաքների կողմից, երբեք այնքան արժեք չեն ունենա, որքան ունի մտածողության ամենաաննշան դրսևորումը, նրա` թեկուզ թույլ արտացոլքը: Բավական է դա մոռանալ, և մեր քոլեջները կկորցնեն իրենց հասարակական նշանակությունը` տարեցտարի ավելի ու ավելի հարստանալով»:
Ռալֆ Էմերսոն

Ի՞նչն է ամենաշատը տպավորվել այս քննական շրջանում, որի մեկնարկը պիտի համարել 9-րդ դասարանի ավարտական առաջին քննությունը մեր  դեռահաս-պատանիների համար, մայիսի 25-ին, ֆիզկուլտուրայից: Այն լուսաբանում էին Սոնա Մայիլյանն ու Արման Մարտիրոսյանը, մեր հայտնի սեբաստացիները, որ թվում է` ամենաառաջադիմող, աչքի ընկնողներից են, ուսումնական նախագծերի մասնակիցներ կրթահամալիրում ու կրթահամալիրից դուրս` Հայաստանում, Թբիլիսիում թե Իզմիրում… Սիրված, բարեկիրթ սովորողներ… Ու նրանց չի թույլատրվել մասնակցել ֆիզկուլտուրայի քննություններին. տարեկան անբավարար ունեն ֆիզկուլտուրայից… Ես, անկեղծ ասած, անակնկալի եկա. խնդրեցի նրանց շարքից դուրս գալ ու լուսաբանել ընկերների քննությունը, ինչը նրանք սիրով-շնորհքով արեցին: Հիմա ես ամեն օր տեսնում եմ անհատական առաջադրանքներով վերաքննություն հանձնող Սոնային և Արմանին:

Սա էլ, ահա, իմ առաջարկած կիրակնօրյա ընթերցարանը: Ենթադրում եմ, որ նախ և առաջ կարդում եք, ինչպես ես, Նունե Մովսիսյանի կիրակնօրյա առաջարկը, դիտում եք mskhfilms-իկիրակնօրյա ֆիլմը:

Սա դիտեք որպես կիրակնօրյա գլխավոր մեջբերումը.

«Բոլոր մարդիկ ուզում են մտածել ու գործել կրեատիվ եղանակով: Սակայն եթե դուք փորձեք մարդուն ստիպել մտածել կրեատիվ, ապա կարող եք իրականում ճնշել նրա կրեատիվ կարողությունները, այլ ոչ թե ստիպել դրանք դրսևորել: Կրեատիվության դրսևորման համար հարկավոր է գրավիչ միջավայր, հակառակ դեպքում խնդիրներ կունենաք»,- հայտարարել է Մենիշ Սագարը Սթենֆորդի համալսարանից:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հակոբյանների ավանդական հայաթին միացան Մարմարյա սրահն ու Գեղարվեստի բակը

Գևորգ Հակոբյանը մեր գո՞հ մնաց իր ավագ ծննդյան օրից՝ չի իմացվի… Լավ է, որ Հակոբյանների ավանդական հայաթին միացան Մարմարյա սրահն ու Գեղարվեստի բակը. որքա՜ն հուզիչ պահեր եղան օրվա մեջ։ mskh-ի

Հիշողությունը քո անցյալի գիտակցությունն է…

Վերնագիրը՝ ըստ Նորայր Ասատրյանի Ուռա՜, այսօր մաթեմատիկական ֆլեշմոբի օրն է: Չխանգարի՜ հանկարծ Լիլիթ Բլեյանի համերգին. ի՞նչ եք կարծում՝ Լիլիթն իր համերգի օրը ճի՞շտ է ընտրել… Տեսնենք, տեսնենք. երկուսին էլ ժամեր մնացին։

Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Հիմա ես կարդում եմ Մարիա Մոնտեսորիի«Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում»աշխատությունը՝ մեր Գևորգ Հակոբյանի թարգմանությամբ մեր «Դպիր»ամսագրում, մեր mskh.am-ում։ Ահա ինչպիսի գործուն-սոցիալական-կրթական-մշակութային բաց համակարգ է մեր mskh.am-ը, հեղինակային կրթական ծրագրի մշակման, իրագործման և տարածման՝ բազմալազու,