«Հանրային լրագրության ակումբ» հասարակական կազմակերպության թիմի անունից շնորհակալություն ենք հայտնում Եվրոպական Միության և Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստանի ֆինանսավորմամբ «Հետաքննող լրագրողներ» հասարակական կազմակերպության հետ համատեղ իրականացվող «Հանրային հայացք՝ փակ աշխարհին. մարդու իրավունքների իրավիճակը Հայաստանի փակ հաստատություններում» ծրագրի ընթացքում Ձեր ցուցաբերած աջակցության և համագործակցության, ինչպես նաև լրագրողական մրցույթի ամփոփիչ մրցանակաբաշխությանը որպես բանախոս հանդես գալու, մասնակցելու համար։

Համոզված ենք, որ նման արդյունավետ համագործակցությունը լավագույնս կնպաստի «Հանրային հայացք՝ փակ աշխարհին․ մարդու իրավունքների իրավիճակը Հայաստանի փակ հաստատություններում» ծրագրի իրականացմանը և նպատակների ապահովմանը, և համատեղ ջանքերով կկարողանանք բարձրացնել հանրային իրազեկվածությունը փակ հաստատություններում մարդուիրավունքների իրավիճակի վերաբերյալ՝ նպաստելով հանրային վերահսկողության բարձրացմանը։

Մրցանակաբաշխության նկարները հասանելի են հետևյալ հասցեով` https://goo.gl/VqhZqg

Մրցանակաբաշխության ուղիղ առցանց հեռարձակում՝ https://goo.gl/dmV5Jy

Մրցանակաբաշխոթյան մասին ամբողջական ռելիզը ՝ https://goo.gl/Mv682B

Շուտով կհայտարարվի հաջորդ ամենամյա մրթույթը, որի ընթացքի մասին կարող եք ծանոթանալ մեր կայքի ՝ www.pjc.am  և  ֆեսբույքյան էջի միջոցով հետևյալ հասցեով` https://www.facebook.com/IntoClosedWorld/

Լրացուցիչ տեղեկությունների  համար կարող եք դիմել Հանրային լրագրության ակումբ ՀԿ info@pjc.am  էլ. հասցեով կամ  +37412 755898, +37499 755898 հեռախոսահամարներով։

Կանխավ շնորհակալություն:

Հարգանքով՝

Սեդա Մուրադյան, Հանրային լրագրության ակումբի նախագահ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Լիլիթ Անտոնյանին

Լիլիթ Անտոնյան. — Բարև Ձեզ պրն. Բլեյան: Ներողություն եմ հայցում` Ձեզ սոց. կայքի միջոցով դիմելու համար: Ես կազմել եմ կրթական ծրագիր` «Ճամբարները որպես մշակույթի ուսուցման ձև» և ցանկանում եմ ներկայացնել Ձեզ`

Լավ լուր Պիետրո Շաքարյանից

Պիետրո Շաքարյանը Միչիգանի համալսարանի ավարտական կուրսի ուսանող է: Նա վերջացրել է իր «Դպրոց առանց պատերի» վերնագրով ավարտական թեզը, որը հիմնականում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացված կրթական բարեփոխումների մասին է՝ Խորհրդային և

Գնահատման բաց համակարգ. հավելված #2

Հունիսի 15-ի օրագրի հավելվածը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մանկավարժական համակազմն արդեն երեսուն տարի մշակում, իրականացնում է հանրակրթության իր հեղինակած ծրագիրը՝ ամբողջական ներառական իր սկզբնավորման պահից:  Այլընտրանքային կրթական ծրագրերը, այդ թվում՝ նաև