Լիլիթ Անտոնյան. — Բարև Ձեզ պրն. Բլեյան: Ներողություն եմ հայցում` Ձեզ սոց. կայքի միջոցով դիմելու համար: Ես կազմել եմ կրթական ծրագիր` «Ճամբարները որպես մշակույթի ուսուցման ձև» և ցանկանում եմ ներկայացնել Ձեզ` Ձեր կրթահամալիրում իրականացնելու համար, քանի որ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը, կարծում եմ, ունի բոլոր հնարավորությունները նման ծրագիր իրականացնելու համար: Եթե Ձեզ հետաքրքրեց ծրագիրը, խնդրում եմ կասեք, թե ինչպես այն կարող եմ ներկայացնել ձեզ: Նախապես շնորհակալություն նամակը ընթերցելու և ժամանակ տրամադրելու համար:
— Սիրելի Լիլիթ, դիմում եք, և լավ է՝ ուղղակի, հասցեական։ Ֆեյսբուքին գործառույթ եք հաղորդում։ Մենք Ձեր առաջարկով հետաքրքրված ենք։ Մենք աշխատում ենք։ Համեցեք կրթահամալիւրի մեդիակենտրոն՝ մանկավարժական ակումբի հուլիսի 2-ի պարապմունքին՝ ժամը 18.00։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ծրագրի՝ կրթության ոլորտին վերաբերող առաջարկություններ

Ներկայացնում ենք Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ծրագրի՝ կրթության ոլորտին վերաբերող մեր առաջարկությունները։ Սրանք մի մասով հիմնավորվում են «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր փորձարարական-հետազոտական միավորումում հեղինակային կրթական ծրագրերով, ՀՀ ԿԳՆ հետ պետական աջակցության պայմանագրով

«Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագիծը՝ քաղաքային ծրագիր

Հունիսի 19-ի օրագրի հավելվածը։ Երևանում 20-րդ դարի 70-80-ականներին կառուցված բնակելի արվարձանների սահմանափակ տարածքում՝ թաղամասում, տեղավորել են մի քանի ուսումնական հաստատություններ՝ նախադպրոցական և հանրակրթական: Յուրաքանչյուր հաստատությանը (դպրոց, մանկապարտեզ), շենքից բացի, տրամադրվել

Համագործակցություն՝ կրթության ոլորտի բարելավման, գնահատման նոր գործիքների մշակման հարցերում

Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի պաշտոնակատար պարոն Արմեն Փաշայանին