Կմոռացվի՞ այս պատումը: Եթե անգամ պատումը մոռացվի, իրենց տեսածն ու զգացածը ո՞նց կմոռացվի: Քանի՜ սեբաստացի այս օրերի ընթացքում իր համար հայտնագործեց Զանգուն, Երևանյան լիճը, Աբովյանին… Քանի՞ բանասեր և ոչ բանասեր նորից ձեռքները Աբովյան վերցրեցին: Քանի՞ ուսուցիչ Աբովյանի Զանգվի գովքը  փոխանցեց իր սովորողին, իր սովորողի հետ քայլեց Զանգվի ափերով՝ Աբովյանի ձայնը ականջներում՝ Զանգի, Զանգի, գեղեցիկդ իմ Զանգի… «Գետը քաղաքում» նախագիծը նոր թափ ստացավ՝ ներառելով ոչ միայն  սեբաստացիների, այլև ոչ սեբաստացիների նորանոր խմբեր: Եվ եթե սրանք չեն ուսումնական պարապմունքները, բա որո՞նք են:
Տիար Բլեյանի հետ անցկացրած այս մի քանի ժամը լավագույն ուսումնական պարապմունքներից էր՝ կենդանի, գրավիչ: Տնօրենի ոգեղենությունը անցնում է բոլորին՝ սովորողներին, ուսուցիչներին: Պատմում է իր ծննդավայրի, իր մանկության կամրջի, իր ընկերների, իր Գետառի, իր Զանգվի մասին: Պատմում է սիրով, ոգևորված: Պատմում է ու ցույց է տալիս: Ոգին փոխացվում է ոգու հե՞տ, տիար Բլեյան: Լսում ենք, տպավորված ենք: Գետառին, Հրազդանին, կիրճին, կամրջին նայում ենք Ձեր աչքերով: Էս ինչքա՜ն սիրուն է մեր Հրազդանի կիրճը…

Նյութը` Մարիետ Սիմոնյանի

 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=bL2oiJ4YH2Y&w=560&h=315]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=qShrZg49HZw&w=560&h=315]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=7_nBNyQytV8&w=560&h=315]
 

Explore More

Քաղաքացիական անհնազանդության ակցիաներ և հանրային տրամադրությունները

Քննարկում «Մեդիա կենտրոն» հանրային հարթակում։ Ապրիլի 27

Եթե հետաքրքիր չէ, մի՛ արեք, կամ էլ այնպե՛ս արեք, որ ձեզ սկսի հետաքրքրել, համակել…

— Ի՞նչ եք կարծում, երբ մենք փողոցում կարդում ենք Թումանյան, մոտիվացնու՞մ ենք քաղաքացիներին, որ նույնպես կարդան։ — Բառն այս չեմ հավանում։ Ես կենտրոնանում եմ նրա վրա, թե ինչն է հետաքրքիր

Ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ռազմավարությունը՝ «Կենտրոն»-ի եթերում

Պատանիներին այսօր պետք են իրական կերպարներ, իրական հերոսները, որ կքայլեին իրենց հետ, դժվարություններ կհարթահարեին…