Հանդիպման մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյան, Հյուսիսի 5-րդ դասարանցիներ և «Հյուսիսափայլ»-ի լրագրողներ

Հանդիպման վայրը՝ Հյուսիսի տարբեր հարթակներ

Հանդիպման օրը, ժամը՝ մարտի 7, ժամը 14:00-15:00

Հանդիպման ընթացքը՝

Կարդում ենք… Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ

Քայլք -անցում -ընթերցումներ Հյուսիսի հարթակներում՝

2.  1-ին հարթակ՝ Հյուսիսի կենտրոնական տանիք — Կարդում ենք Չարենց, Թումանյան, Տերյան

3.  2-րդ հարթակ՝ Հյուսիսի հարավարևելյան տանիք —Կարդում ենք Չարենց, Թումանյան, Տերյան

4.  3-րդ հարթակ՝ Հյուսիսի Էստրադա. իրադարձությունների կենտրոն.- Կրթահամալիրի տնօրենի օրագրի 15831588, 1589-րդ գրերի քննարկում,սովորողների հարցերը տիար Բլեյանին

5.  4-րդ հարթակ՝  Ուսումնական մառան — Հյուսիսի 7 հրաշալիքները

6.   5-րդ հարթակ՝  «Հարթակ Գեղարվեստում» ակումբ՝

  • «Հյուսիսափայլ» ամսագիր-բլոգի շնորհանդես
  • Չարենց է կարդում տիար Բլեյանը…
  • Հյուրասիրություն

Հանդիպման արդյունքում՝

  • Ֆեյսբուքյան ուղիղ միացումներ
  • Հանդիպման տեսագրում, ձայնագրում
  • Հանդիպումից հատվածների սղագրում

Կրթահամալիրի տնօրենի հետ հանդիպման նախապատրաստական փուլ.

«Հյուսիսափայլ»-ը պատրաստվում է տիար Բլեյանի հետ հանդիպման:

Ալեն Մանգասարյանի տեսանյութը.

Էլիս Խեչոյանի տեսանյութը

Իմ դպրոցի 7 հրաշալիքները-Գրում է Սոնա Սարգսյանը:

Աշոտ Հովեյանի՝ գրերից իր առանձնացրած հատվածը և հարցերը.

Գրերից հատված է առանձնացնում ու իր հարցն ուղղում Հասմիկ Սարգսյանը:

Իր հարցերն է ուղղում տիար Բլեյանին Սաթե Խեչոյանը:

Աղբյուրը՝ նախագծի ղեկավար Քրիստինե Շահբազյանի բլոգում

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ողջունում եմ

Հարգելի տիար Բլեյան. «Երիտասարդ կենսաբանների ասոցիացիան» միացել է «Մեծ ցատկ» եվրոպական ծրագրին  և Հայաստանում իրականացնում է «Ցատկ Հայաստան»  բնապանպանական արշավը, որին՝ որպես փորձագետ, մասնակցելու առաջարկություն եմ ստացել և առաջիկա չորեքշաբթի օրը  հանդես եմ

Հասմիկ Քուրդօղլյանին

Սիրելի սեբաստացի, մեր սեբաստացի շրջանավարտի մայրիկ, սիրելի Հասմիկ.   Շնորհակալ ենք Արմանի համար։ Շնորհակալ եմ գնահատանքի համար։ Արմանին բարի ծառայություն։ Ուժեղ-կարող մարդ է։ Հետևելու ենք նրա ծառայությանը, ինչպես բոլոր սեբաստացի

Եթե հետաքրքիր չէ, մի՛ արեք, կամ էլ այնպե՛ս արեք, որ ձեզ սկսի հետաքրքրել, համակել…

— Ի՞նչ եք կարծում, երբ մենք փողոցում կարդում ենք Թումանյան, մոտիվացնու՞մ ենք քաղաքացիներին, որ նույնպես կարդան։ — Բառն այս չեմ հավանում։ Ես կենտրոնանում եմ նրա վրա, թե ինչն է հետաքրքիր