Հանդիպման մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյան, Հյուսիսի 5-րդ դասարանցիներ և «Հյուսիսափայլ»-ի լրագրողներ

Հանդիպման վայրը՝ Հյուսիսի տարբեր հարթակներ

Հանդիպման օրը, ժամը՝ մարտի 7, ժամը 14:00-15:00

Հանդիպման ընթացքը՝

Կարդում ենք… Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ

Քայլք -անցում -ընթերցումներ Հյուսիսի հարթակներում՝

2.  1-ին հարթակ՝ Հյուսիսի կենտրոնական տանիք — Կարդում ենք Չարենց, Թումանյան, Տերյան

3.  2-րդ հարթակ՝ Հյուսիսի հարավարևելյան տանիք —Կարդում ենք Չարենց, Թումանյան, Տերյան

4.  3-րդ հարթակ՝ Հյուսիսի Էստրադա. իրադարձությունների կենտրոն.- Կրթահամալիրի տնօրենի օրագրի 15831588, 1589-րդ գրերի քննարկում,սովորողների հարցերը տիար Բլեյանին

5.  4-րդ հարթակ՝  Ուսումնական մառան — Հյուսիսի 7 հրաշալիքները

6.   5-րդ հարթակ՝  «Հարթակ Գեղարվեստում» ակումբ՝

  • «Հյուսիսափայլ» ամսագիր-բլոգի շնորհանդես
  • Չարենց է կարդում տիար Բլեյանը…
  • Հյուրասիրություն

Հանդիպման արդյունքում՝

  • Ֆեյսբուքյան ուղիղ միացումներ
  • Հանդիպման տեսագրում, ձայնագրում
  • Հանդիպումից հատվածների սղագրում

Կրթահամալիրի տնօրենի հետ հանդիպման նախապատրաստական փուլ.

«Հյուսիսափայլ»-ը պատրաստվում է տիար Բլեյանի հետ հանդիպման:

Ալեն Մանգասարյանի տեսանյութը.

Էլիս Խեչոյանի տեսանյութը

Իմ դպրոցի 7 հրաշալիքները-Գրում է Սոնա Սարգսյանը:

Աշոտ Հովեյանի՝ գրերից իր առանձնացրած հատվածը և հարցերը.

Գրերից հատված է առանձնացնում ու իր հարցն ուղղում Հասմիկ Սարգսյանը:

Իր հարցերն է ուղղում տիար Բլեյանին Սաթե Խեչոյանը:

Աղբյուրը՝ նախագծի ղեկավար Քրիստինե Շահբազյանի բլոգում

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Արման Միքայելյանին

Հարգելի Արման Միքայելյան, որ հարցեր եք ուղղում թ. 181 դպրոցի ծնողական խորհրդի անունից, Ձեր հարցերին պատասխանել եմ մեր հանդիպման օրը բանավոր, նույն օրը՝  նաև գրավոր, համեցեք, ծանոթացեք, տարածեք. Օրվա ինքնաբուխ հավաքի

Գնահատման բաց համակարգ. հավելված #2

Հունիսի 15-ի օրագրի հավելվածը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մանկավարժական համակազմն արդեն երեսուն տարի մշակում, իրականացնում է հանրակրթության իր հեղինակած ծրագիրը՝ ամբողջական ներառական իր սկզբնավորման պահից:  Այլընտրանքային կրթական ծրագրերը, այդ թվում՝ նաև

Ոգին փոխանցվում է ոգու հետ…

Կմոռացվի՞ այս պատումը: Եթե անգամ պատումը մոռացվի, իրենց տեսածն ու զգացածը ո՞նց կմոռացվի: Քանի՜ սեբաստացի այս օրերի ընթացքում իր համար հայտնագործեց Զանգուն, Երևանյան լիճը, Աբովյանին… Քանի՞ բանասեր և ոչ բանասեր