Հանդիպման մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյան, Հյուսիսի 5-րդ դասարանցիներ և «Հյուսիսափայլ»-ի լրագրողներ

Հանդիպման վայրը՝ Հյուսիսի տարբեր հարթակներ

Հանդիպման օրը, ժամը՝ մարտի 7, ժամը 14:00-15:00

Հանդիպման ընթացքը՝

Կարդում ենք… Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ

Քայլք -անցում -ընթերցումներ Հյուսիսի հարթակներում՝

2.  1-ին հարթակ՝ Հյուսիսի կենտրոնական տանիք — Կարդում ենք Չարենց, Թումանյան, Տերյան

3.  2-րդ հարթակ՝ Հյուսիսի հարավարևելյան տանիք —Կարդում ենք Չարենց, Թումանյան, Տերյան

4.  3-րդ հարթակ՝ Հյուսիսի Էստրադա. իրադարձությունների կենտրոն.- Կրթահամալիրի տնօրենի օրագրի 15831588, 1589-րդ գրերի քննարկում,սովորողների հարցերը տիար Բլեյանին

5.  4-րդ հարթակ՝  Ուսումնական մառան — Հյուսիսի 7 հրաշալիքները

6.   5-րդ հարթակ՝  «Հարթակ Գեղարվեստում» ակումբ՝

  • «Հյուսիսափայլ» ամսագիր-բլոգի շնորհանդես
  • Չարենց է կարդում տիար Բլեյանը…
  • Հյուրասիրություն

Հանդիպման արդյունքում՝

  • Ֆեյսբուքյան ուղիղ միացումներ
  • Հանդիպման տեսագրում, ձայնագրում
  • Հանդիպումից հատվածների սղագրում

Կրթահամալիրի տնօրենի հետ հանդիպման նախապատրաստական փուլ.

«Հյուսիսափայլ»-ը պատրաստվում է տիար Բլեյանի հետ հանդիպման:

Ալեն Մանգասարյանի տեսանյութը.

Էլիս Խեչոյանի տեսանյութը

Իմ դպրոցի 7 հրաշալիքները-Գրում է Սոնա Սարգսյանը:

Աշոտ Հովեյանի՝ գրերից իր առանձնացրած հատվածը և հարցերը.

Գրերից հատված է առանձնացնում ու իր հարցն ուղղում Հասմիկ Սարգսյանը:

Իր հարցերն է ուղղում տիար Բլեյանին Սաթե Խեչոյանը:

Աղբյուրը՝ նախագծի ղեկավար Քրիստինե Շահբազյանի բլոգում

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ընթերցում Կտակարանից

Տասներկուսի առաքելությունը․ կարդում է Աշոտ Բլեյանը։

Քաղբանտարկյալ՝ ասել է թե բանտարկված քաղաքացի՞…

Ավանսով նստած քաղաքացու ազատության ժամը 1in.am, մայիսի 17 «Թավշյա հեղափոխության առաջին փուլը բավականին լավ անցավ, սակայն այդ տեմպը պետք է պահել և պետք է պահել կառավարության կողմից ձեռնարկվող մարդակենտրոն քայլերով․

ՀՀ ԿԳ նախարար պարոն Ա. Հարությունյանին

Կրկին Ձեր ուշադրությանն ենք ներկայացնում պետական միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերի ՀՀ ԿԳՆ հայտում կրթահամալիրի առաջարկությունը՝ որպես հեղինակային կրթական ծրագրի աջակցության ընդարձակում։ Բերվող ծախսերը կրթահամալիր-հաստատության սովորողներին և ուսուցիչներին չեն ուղղված, դրանց շահառուները հանրապետության այլ ուսոսւմնական հաստատությունների սովորողները-մանկավարժական աշխատողներն