[embedplusvideo height=”350″ width=”550″ editlink=”http://bit.ly/1uv3KpA” standard=”http://www.youtube.com/v/ihKrZk2gL9U?fs=1″ vars=”ytid=ihKrZk2gL9U&width=550&height=350&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep5449″ /]
[embedplusvideo height=”350″ width=”550″ editlink=”http://bit.ly/1uv3KpA” standard=”http://www.youtube.com/v/ihKrZk2gL9U?fs=1″ vars=”ytid=ihKrZk2gL9U&width=550&height=350&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep5449″ /]
Մեր կարևորագույն թշնամին տգիտությունն է. դիպլոմը սովորելու միակ մոտիվացիա դարձնելը, հանրակրթական դպրոցում քաղաքացի դաստիարակել չկարողանալը ու «բիլգեյցների» սերունդ ակնկալելը: Արդյունքում ունենք ընտրակեղծարար ուսուցիչ, անպիտան մասնագետ և աշխատատեղեր փնտրող բայց դրանց
Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներին անդրադառնում է«Վրաստան» թերթը։ Կրթական փոխհամագործակցությունը, քաղաք Երեւանի «Մխիթար Սեբաստացի» նորարար-փորձարարական կրթահամալիրի եւ քաղաք Թբիլիսի Սայաթ-Նովայի անվան թիվ 98 հանրակրթական դպրոցի միջեւ, վավերացվել է 2009 թվականին կնքված հուշագրով,
Օրոր, օրորոցային, հայրուր, լուրիկ, դանդան, նեննի, նանի… ինչպես էլ կոչենք օրորոցային երգերը, դրանք մոր քաղցր ձայնով հնչած առաջին երգերն են, որ ըմբոշխնում է ամեն մանուկ: Թվում է, թե այդ երգերը