Վերնագիրը ստացել եմ՝ ձևափոխելով Քըրք Քրքորյանի հայտնի խոսքը… Իմ խոնարհումը մեր Քըրքին… Միշտ կարելի է ուրիշի փողերն ավելի շռայլ ու հայրենանվեր դարձնելու պահանջներ ներկայացնել, մենք չենք կարող մոռանալ 1991-ից սկսած, ամենադժվար տարիներին «Հայաստան» հիմնադրամով թե «Լինսի» ծրագրերով Քըրքի ներդրումը յուրաքանչյուրիս բաժին Հայաստանում։ Ինքն ինչ մեղավոր է, եթե մենք, մեղմ ասենք, լավագույն ձևով չենք օգտագործել նրա միջոցները…

Կարդացի ուղիղ մեկ տարի առաջ 2014-ի հունիսի 17-ի իմ օրագրի մեկնարկում գրածը, առանձնացրի այս տողերը. «Դարձեք 2-5 տարեկանների լողի մարզիչը՝ լողալով նրանց հետ, միասին որպես նախակրթարանային ամառվա առօրյա կարևոր մաս, կազմակերպեք նրանց ծովափը՝ նույնքան կարևոր, որքան ընթերցանությունը, սնունդը: Իսկ մեր 5 տարեկանները սկսել են լողալ մեծ-ծածկած լողավազանում. սրանից ուրախ լո՞ւր՝ օրվա, տարվա»:
Լավ է, որ այս օրերին, մեկ տարի անց, նույն հոգսերն ունեմ ու նույն… պահանջը… Բոլորս մեկ տարի մեծացանք, ծնվեցին նոր երեխաներ, հայտնվեցին տասնյակ ու տասնյակ նոր սեբաստացիներ… լողավազանների թիվն ավելացավ 2-ով… Առանց Սուսան Մարկոսյանի, Սուսան Հովհաննիսյանի, Արմինե Թոփչյանի ամենօրյա քրոջական աջակցության՝ իմ օրագիրն այս հոբելյանը, իհարկե, չէր տեսնի… Պաչիկներ։

«Ինքնագիր» նախագիծն ընդարձակման հայտեր է ներկայացնում. Էլիզ Բաղդիյանն իր էսքիզով համապատասխան պատ է փնտրում… Մեր Արման Գրիգորյանն ամբողջությամբ նախագծային հոգսերով է… Ա՜յ քեզ ուսուցիչ ու ուսուցում… Արմանի հետ ավելի ու ավելի հետաքրքիր է. շատերն են հիմա Արմանի մասին խոսում՝ Արմանի Գեղարվեստի… Մարգարիտ Սարգսյանը, օրինակ, որ մայիս-հունիսը գործուղում անցկացրեց կրթահամալիրի Գեղարվեստում, ճանաչեց-ճանաչվեց, սիրեց-սիրվեց… Գնահատեց Գեղարվեստը մեր, Արմանին… Նոր լուծումներ ու քննարկում է պարտադրել Մարգարիտը… Սիրով, սպասում եմ… Ես հենց քննարկման համար եմ ու պատրաստ եմ. կրթահամալիրի առաջընթացը քննարկման արդյունք կարող է լինել: Ես սխալական եմ, սիրելիներ, ես մարդ եմ, ես Գրիգոր Խաչատրյանը չեմ… Չեմ սիրում, որ բերանները ջուր են առնում… Կրթահամալիրի այս փուլում ով սեբաստացի է, ով իր առաջընթացը, հեռանկարը տեսնում-պայմանավորում է կրթահամալիրի հզորացմամբ, չի կարող չմասնակցել քննարկումների, չձևավորել լուծումների օրակարգ…

Ամենօրյա աշխատանքային ռեժիմում, սիրով, առանց նեղանալու… Ինձ կարելի է և պետք է ասել. ինչո՞ւ նեղանաք… Երբե՛ք: Այդ մեկը մի՛ արեք. լսել կարողանում եմ նաև աղմուկի մեջ, զայրույթի պահին, վճռական գործելիս… միշտ, իմ ականջները բաց են, ես լսում եմ… Խոսե՛ք: Երբ ես ասում եմ ուսումնական ամառ, ամառային դպրոց, նկատի ունեմ, որ կրթահամալիրը՝ իր բոլոր հնարավորություններով, ուժով, բաց ու մատչելի է լինելու յուրաքանչյուր սեբաստացու, ուսումնական յուրաքանչյուր նախաձեռնության, աշխատանքի համար… Սրանով հաստատ մենք եզակի ենք… Օգտվե՛ք բոլոր արվեստանոցներից, բոլոր գործիքներից, կրթական միջավայրը՝ իր ութ կրթական օբյեկտներով, խնամված-հասանելի է լինելու առավոտյան ութից երեկոյան ութը… Կացարանների մասին էլ հո չե՞ք մոռացել… Երեկ Գեղարվեստում այս ներկան էր, որ խմբել էր ինձ, Արմինե Թոփչյանին, Բաբուջյան Կարինեին ու Դիանային Գևորգյան… Որքա՜ն կյանք կա մեր ճամբարներում, տեսե՛ք, որքա՜ն կենսական էներգիա է հորդում տարատարիք սովորողներից… Ով ուզում է, կարող է մի շրջան՝ 10-15 օրով մեկուսանալ, համեցե՛ք… Ամառն իր հունիսի մնացորդով, հուլիսով, օգոստոսով 3-4 այդպիսի տևողություն ունի…

Մենք պատրաստվում ենք շաբաթ օրվա մեր ամփոփիչ-հանրային համերգ-ներկայացմանը՝ հունիսի 20-ին՝ ժամը 19.00, Սիրահարների այգում: Մեզ սպասում են: Մեր Կայ Խաչատրյանը՝ իր երաժշտական լաբորատորիայով, Սյուզի Մարգարյանը՝ իր շոուի ընկերներով, գեղարվեստի, երաժշտության, արհեստների, կինո-ֆոտո ուսումնական կենտրոնները, ակումբներն իրենց զորությամբ հմայք ու գրավչություն պիտի հաղորդեն շաբաթ երեկոյի այգուն, որ երևանցին իմանա, գա ու գոհանա իր ժամանակից, որ կանցկացնի մեզ հետ… Հունիսի 19-ին մենք քաղաքացիական հասարակություն ենք, Ազատության հրապարակում, իսկ հունիսի 20-ին քաղաքացիական հասարակությունն է մեզ հետ լինելու Սիրահարների այգում, մեր կրթական ծրագրի ներկայացմանը, մասնակցելու է մեր կրթական ուրախությանը… mskh.am-ը երեկ իր հաշվիչով, որ ո՛չ ֆրանսիական (ջրմուղ), ո՛չ ռուսական (Ռուսգազարդ), ո՛չ էլ սիթիի (հարկային) միջամտության չի ենթարկվում, գրանցեց օգտատերերի 7000-ին մոտ մուտք… Տպավորիչ է: Այսպիսի հունիս, այսպիսի նախագծային միջամտություն մեր կրթական միջավայրին… Մեկ էլ եղել է 2014-ին. կարդացե՛ք, թերթե՛ք իմ մեկ տարեկան դարձող օրագրի հունիսյան հրապարակումները… Եվ դա լավ է: Թե չէ, որտեղի՞ց, հո մենք այս անձրևի պես չե՞նք, հանկարծ… Մենք մեր կրթահամալիրի Բանգլադեշով պատմություն ունենք, ինչպես իմ օրագիրը:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Չորս սկզբունքերի գործարկումով հերթական կիրակիի ընթերցարան

Շվեդ ճարտարապետը տների ջերմ-մեկուսացման համար ինքնատիպ լուծում է մտածել ԱՄՆ-ում կողոպտիչը փորձելով թաքնվել, հայտնվել է ուղիղ եթերում National Geographic-ը ցուցադրել է ապագայի քաղաքները Արևածագը աշխարհի տարբեր անկյուններում Իրոք եզակի ռոբոտ,

Մենք բոլորս պարտիզպա՞ն ենք… Հարցնում եմ։

Կրթահամալիրի հոմանիշն է կրթական պարտեզը՝ իր ներս ու դրսով, իր ընտանիքներով, իրենում իրականացվող հեղինակային կրթության ծրագրերով՝ 2-4 տարեկանների զարգացման, հինգ տարեկանների ուսուցման, 1-3-րդ, 4-5-րդ, 6-8-րդ, 9-րդ դասարանների, ավագ դպրոցի, մասնագիտական,

Մարդու ապրելու իրավունքի ապահովումը Մուհամեդին ու Քրիստոսի՞ն…

Ամենաանտեղին պատմական իրադարձությունների զուգահեռներն են… Այս օրերին Եվրոնյուզի, աշխարհի շատ ԶԼՄ-ների կենտրոնում Ֆրանսիայի նախագահ Օլանդն է՝ Փարիզի արտակարգ դրության ինչ-ինչ տարեթվերով, Քյոլնի ոստիկանապետի պաշտոնակատարը՝ ինչ-ինչ պաշտոնական արձագանքներով… Սրանցից միայն մի